Producătorul autohton de automobile Dacia anunță că a fost stabilit un număr-record de comenzi pe platforma „e-commerce” în primele patru luni ale anului.
Derulată timp de cinci săptămâni, începând cu data de 10 martie și până la jumătatea lunii aprilie, prima ediție a campaniei „Sezonul Dacia” a marcat un nou record pentru platforma online.
Ce este platforma Dacia „e-commerce”?
Lansată în vara anului 2018, platforma Dacia de vânzări online permite clienților să-și configureze un anumit model.
Clienții își pot selecta rapid și ușor automobilul preferat prin utilizarea mai multor filtre de selecție. Astfel, ei pot face alegerea perfectă selectând un model, un preț, o culoare sau tipul de combustibil.
Apoi aceștia fie pot rezerva mașina achitând o taxă de 500 de euro, fie o pot cumpăra plătind valoarea integrală a acesteia.
Ultimul pas în achiziționarea online a unui automobil Dacia îl reprezintă livrarea propriu-zisă. Mașina este adusă în showroom sau la adresa de domiciliu a clientului.
Pentru a impulsiona vânzările, reprezentanții mărcii au lansat pe 10 martie prima ediție a campaniei „Sezonul Dacia”. Derulată până la jumătatea lunii aprilie, aceasta a fost un real succes, dovadă fiind numărul-record de vânzări pe platforma „e-commerce”.
În cadrul acestei campanii clienții au beneficiat de o serie de oferte speciale. Între acestea au fost reduceri de până la 600 de euro, garanție extinsă de 2 ani pentru o selecție de versiuni sau 10.000 de kilometri gratuiți pentru modelul electric Spring.
Care au fost cele mai vândute modele Dacia online
Potrivit datelor publicate de Dacia, pe parcursul campaniei au fost comandate online peste 1.300 de mașini. Totalul este de trei ori mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Modelele care au înregistrat cel mai mare număr de comenzi au fost Sandero (36%), Duster (22%) și Logan (20%). În cazul fiecărui automobile au fost preferate nivelurile superioare de echipare.
În același timp, de la începutul anului, numărul clienților care au comandat online un vehicul Dacia depășește 3.400. Vorbim despre o creștere cu 125% față de numărul celor care au apelat la această modalitate de achiziție în același interval din 2022.