Nespresso a adus pe piaţa din România, unde se beau anual peste 5 miliarde de cafele, noul sortiment Samra Origins, creat în parteneriat cu artistul Abel Makkonen Tesfaye, cunoscut sub numele de The Weeknd.
Cafeaua Samra Origins, lansată în România
Studiile din piață ne arată că 63% dintre români aleg mai degrabă alternative sustenabile în locul celor convenționale, iar 52% dintre cei din Gen Z prioritizează sustenabilitatea, adaptabilitatea la stilul de viață și garanția originii, potrivit datelor BARES și PwC.
Informarea cu privire la impactul asupra mediului și principiile de sustenabilitate au ajuns să fie un standard mai ales pentru această generație care pune accentul pe transparență, relevanță și responsabilitate. În rândul Gen Z s-a observat o preocupare tot mai mare pentru schimbările climatice, motiv pentru care își ajustează criteriile de selecție ale produselor pe care le achiziționează. Este o generație de consumatori care nu mai cumpără ghidați de plăcere, ci mai ales de ceea ce susține produsul pe care îl aleg.
„Samra are două săptămâni în România şi este pe locul al doilea în topul vânzărilor din gama Origins, pe primul fiind Columbia, care a ajuns în 15 ani aici. Are multă atractivitate, datorită colaborării cu The Weeknd. A durat un an să creăm acest produs, iar colaborarea este văzută ca o investiţie, mai ales că The Weeknd l-a detronat pe Michael Jackson la nivelul succesului”, a spus Lidia Chiraches, Marketing Manager al Nespresso Romania, în cadrul unei conferinţe de presă.

Povestea colecției Samra Origins
Samra Origins este un brand de cafea co-creat alături de The Weeknd şi poartă numele mamei sale etiopiene, Samra. Cafeaua Arabica din Tanzania este cultivată pe versanţii Muntelui Kilimanjaro, iar cireşele de cafea sunt rare în acea zonă şi greu de cules. Brandul a fost lansat iniţial în urmă cu două luni pe piaţa din SUA.
Citește și: Consumul zilnic de cafea ar putea prelungi viața cu până la doi ani
„Arabica reprezintă 70% din cafea şi este sensibilă, pentru că creşte la peste 800 metri, chiar şi peste 1.800 metri. Iar boabele pentru Nespresso, în 80% din cazuri, le recoltăm manual”, a explicat Mădălina Săvulescu, Communication Manager în cadrul Nespresso România.
Prin parteneriatul cu The Weeknd, Nespresso vrea să atragă noi clienţi din generaţia Z, pentru care contează totemurile culturii urbane. Ei menţionează că pentru tineri, nu este important doar modul în care te îmbraci, ci şi accesoriile pe care le porţi la terasă cu prietenii, muzica pe care o asculţi, artiştii cu care te identifici şi cât de aproape te simţi de valorile lor.
Citeste si: Nespresso lansează în România cafea cu ginseng și vitamina B12








