Disneyland Paris lansează o campanie de angajare majoră, care urmărește recrutarea a 8.500 de angajați, cu accent pe ocuparea unor roluri critice.
Disneyland Paris își extinde operațiunile. Și, în ciuda faimei sale globale, parcul se confruntă cu provocări din cauza penuriei de forță de muncă, în special în profesii vitale . Astfel că managerii de resurse umane de la Disneyland Paris au exprimat necesitatea de a recruta persoane calificate, capabile să întrețină și să repare atracțiile, recunoscând concurența acerbă dintre parcuri pentru astfel de talente.
Parcul caută activ candidați pentru peste treizeci de profesii implicate în renovarea atracțiilor, inclusiv tehnicieni și ingineri. În total, în acest domeniu sunt disponibile peste 120 de posturi permanente. Însă lista este mult mai amplă. Astfel că necesarul total este de 1.500 de lucrători cu contract cu durată nedeterminată, și de 8.500 dacă-i punem la socoteală și pe sezonieri sau angajații pe termen fix.
Și vorbim despre un proces continuu. Căci, după ce a traversat provocările crizei de sănătate, care a dus la concedierea temporară a aproape 1.000 de angajați, Disneyland Paris se concentrează acum pe extinderea și diversificarea forței de muncă. Anul trecut, parcul a anunțat planuri de a angaja câteva mii de angajați în timpul campaniei sale anuale. ar cu o forță de muncă actuală de aproape 16.000 de angajați, parcul este considerat drept „una dintre cele mai mari unități din Franța” de către Institutul Național de Statistică și Studii Economice.
În plus, odată cu inaugurarea recentă a „The Avengers Land” și planurile în curs de extindere a următoarei zone tematice, Disneyland Paris anticipează o creștere de zece ori a nevoilor sale de recrutare. Conducerea parcului a subliniat creșterea și dezvoltarea continuă și a spus că a poziționat Disneyland Paris ca un hub înfloritor în industria parcurilor de distracții.