Cunoscutul chef Florin Dumitrescu a organizat weekend-ul trecut un brunch, care i-a dezamăgit pe unii dintre participanți. Ce i-a supărat pe cei care au fost la brunch-ul cu pretenții.
Weekend-ul trecut, chef Florin Dumitrescu a organizat un brunch teoretic simandicos. Cei care au dorit să participe au plătit 400 de lei de persoană, preț pentru adulți. Pentru copiii cu vârsta între 6 și 12 ani, prețul a fost de 200 de lei/persoană.
Dar clienții care au participat nu au fost pe deplin mulțumiți de eveniment. Aceștia spun că chef Florin Dumitrescu, deși a fost organizatorul brunch-ului, nu a socializat cu cei care au plătit pentru a-l întâlni. În plus, potrivit unora dintre clienți, fostul jurat de la Antena 1 a fost interesat doar de cei pe care îi cunoștea.
În acest context, clienții și-au pus întrebarea dacă mâncare primită a fost gătită de el.
Chef Florin Dumitrescu a nemulțumit clienții
Chef Florin Dumitrescu nu a acordat atenția cuvenită propriului eveniment
„Am participat weekend-ul trecut la brunch-ul organizat de Chef Florin Dumitrescu în parteneriat cu Restaurantul Stejarii. Prețul a fost mare, 400 lei/persoană doar pentru mâncare și 200 de lei/ copil (între 6 și 12 ani) cu promisiunea că cei mici vor beneficia de entarteinment.
Nu pot spune că mă dau banii afară din casă, dar pentru că eram mare fană chef, am strâns suma de bani. Mă gândeam, că fiind imaginea lui și un brunch organizat de el, mă așteptăm cumva să vină și pe la mesele celor care au plătit pentru a-l întâlni. În schimb, cheful a fost intersat doar de cunoșțințe sau să stea cu familia să la masă. Așa că, am dat bani că să-l văd de la distanță, că mâncarea nu cred că a fost gătită de el, sau cine știe…? Locul de joacă există, într-adevăr, dar nu se ocupă nimeni, copiii alergau printre picioarele noastre, se băgau sub mese și întotdeauna trebuia să fii atent să nu îi lovești. Acest lucru m-a determinat să-mi tin copilul la masă timp de 4 ore”, a mărturisit o clientă.
Copii printre mese la brunch
Un brunch „de fițe”, cu probleme
Potrivit aceleiași surse, „pentru că eram cu mașina, eu am comandat limonadă. Prima limonadă venea într-un pahar mare, iar dacă comandai o a două limonadă, venea într-un pahar mai mic (vezi poze), deși prețul era același”.
Aceeași clientă a precizat pentru oficiuldestiri.ro că „în concluzie, pentru ce am plătit? Doar pentru nume? Mă așteptăm la mai multă interacțiune pentru banii ăștia. La final nota a fost destul de piperată pentru că s-a adăugat și băutură care nu era ieftină deloc. Auzisem că așa sunt genul acesta de evenimente, o vedetă face reclamă, se plimbă pe acolo, dar atât, nimic mai mult”.
Redactor șef Documentare externă Rompres – actuala Agerpres, editor al Edițiilor de Colecție – Jurnalul Naționa editor al Jurnalului de Duminică – supliment al Jurnalului Național jurnalist online și print la Evenimentul Zilei senior editor la Revista CARIERE contributor la Elita României ș.a.