Bershka a făcut echipă cu platforma 3DLOOK, o cameră de probă virtuală cu inteligență artificială, în încercarea de a reduce ratele de retur în creștere și de a oferi o “experiență de cumpărături online mai transparentă.
Retailerul de modă deținut de Inditex a declarat, potrivit Retail Gazette, că lansarea noului serviciu de probă virtuală speră să “elimine ghicitul mărimii și al croielii” tipic cumpărăturilor online, pentru a stimula vânzările de comerț electronic.
Clienții pot opta pentru o experiență de probă virtuală pe site-ul Bershka selectând un articol și făcând clic pe widgetul “Vezi cum mi se potrivește”. Accesibilă pe toate dispozitivele mobile și pe laptopuri, tehnologia presupune ca clienții să facă două fotografii – vedere din față și din lateral.
Folosind inteligența artificială, un asistent vocal îi ghidează pe clienți pe parcursul procesului, asigurând o postură optimă pentru rezultate precise.
Tehnologia de cartografiere 3D aYourFit, combinată cu sistemul său avansat de recomandare a mărimilor, oferă sfaturi imediate cu privire la cea mai potrivită mărime, creând în același timp o experiență de probă virtuală extrem de realistă și precisă. Instrumentul oferă, de asemenea, recomandări personalizate de mărimi prin intermediul tehnologiei YourFit a 3DLook.
“Dorim să oferim cea mai bună călătorie a clienților disponibilă, ceea ce presupune eliminarea inconvenientelor legate de returnarea produselor care nu se potrivesc bine și oferirea experienței interactive pe care o doresc astăzi tinerii cumpărători”, a declarat departamentul de comerț electronic al Bershka.
Directorul comercial al 3DLook, Whitney Cathcart, spune: “Industria modei trece printr-o transformare rapidă, cu un accent puternic pe durabilitate și eficiență – și este de datoria giganților din industrie să dea un exemplu. Tehnologia noastră de cabină de probă virtuală are puterea de a revoluționa experiența cumpărăturilor online și de a contribui la dezvoltarea unei industrii a modei mai ecologice, mai sustenabile și mai eficiente, prin reducerea numărului de retururi legate de mărimi și prin atragerea unei generații digitale mai tinere, condusă de camerele de luat vederi, iar noi suntem încântați să ne angajăm în această călătorie cu BERSHKA și să anticipăm viitoarea sa expansiune.”