Uber anunţă implementarea reclamelor video în mai multe aplicaţii ale companiei, inclusiv în aplicaţia principală de ride-hailing şi Eats. Acest serviciu nu mai este disponibil în România, anunță Uber.
Reclamele din aplicaţii vor fi afişate în momentul în care compania este sigură că are atenţia utilizatorului. Este vorba despre momentele în care acesta se uită în aplicaţie ca să vadă când ajunge maşina, precum şi în timpul călătoriei.
Se vor monta tablete speciale în mașini

Dincolo de reclamele din aplicaţii, tot în timpul călătoriei, clienţii (şi şoferii) Uber vor mai fi „bombardaţi” cu reclame livrate de pe tablete, care vor fi montate în acest sens în maşini.
Clipurile video publicitare vor avea 90 de secunde şi vor fi redate cu sunet pe tablete şi fără sunet în aplicaţii. Compania nu a precizat dacă utilizatorul poate opri reclamele – cel mai probabil nu.
Utilizatorii vor putea alege sau nu să fie targetaţi pe baza datelor personale, însă nu vor putea scăpa de reclame.
De asemenea, utilizatorii nu vor plăti mai puţin pe curse pentru că suportă reclamele, aceasta fiind o chestiune cu care trebuie să se obişnuiască, aşa cum s-au obişnuit şi cu preţurile crescute pe bază de algoritm.