Tommy Hilfiger se extinde în Mykonos! Designerul a participat la deschiderea noului spațiu de vară al brandului, în destinația turistică a Greciei considerată cool în ultima vreme. Nu întâmplător se extinde brandul aici, destinația fiind și preferata turiștilor cu venituri consistente.
Iată de ce, printre altele, designerul invită călătorii să redescopere spiritul Classic American Cool.
Tommy a sărbătorit împreună cu mass-media internațională și națională, autoritățile locale și influenceri din întreaga lume deschiderea magazinului său din Mykonos, Grecia. Situat în inima uneia dintre cele mai populare destinații de vară la nivel global, noul magazin îmbină cu ușurință patrimoniul nautic al brandului, cu magia Mediteranei. Oferind o fuziune perfectă între stilul contemporan și tradiția insulară.
Evenimentul a fost celebrat printr-o escapadă de mai multe zile și o întâlnire exclusivă cu Tommy Hilfiger, iar printre prietenii și familia care au participat s-au numărat supermodelul Romee Strijd, influencerul Xenia Adonts și actorul Lucien Laviscount.
Noua „casă” Tommy Hilfiger în Mykonos
Situat printre clădirile albe tipice din Mykonos, pitorescul magazin este proiectat în conformitate cu estetica insulei. Construit cu tavane din salcie locală și podele din marmură de calcar pentru un aspect fresh, spațiul aduce un omagiu stilului tradițional cicladic. O zonă intimă de relaxare înconjoară un măslin, completată de semnalizarea subtilă a magazinului, care se integrează armonios cu peisajul iconic al insulei Mykonos. În plus, un lounge exterior umbrit invită oaspeții să se relaxeze și să se răcorească în timp ce se bucură de împrejurimile liniștite. Inspirată de ADN-ul brandului în roșu, alb și albastru, magazinul din Mykonos încorporează atitudinea distinctivă Tommy cu o combinație senzuală de clasic și modern.
Magazinul de 150 de metri pătrați prezintă mai multe colecții ale brandului din Primăvara 2024, inclusiv îmbrăcăminte pentru bărbați și pentru femei, încălțăminte, accesorii, lenjerie intimă și costume de baie. Toate urmăresc stilul Classic American Cool și ADN-ul în roșu, alb și albastru. Magazinul este operat de SARKK SA, care este și reprezentantul oficial al brandului în România.
Lansarea primului magazin Hilfiger din Mykonos a fost sărbătorită cu un weekend petrecut alături de prietenii și familia brandului. Oaspeții au sosit la un hotel de ultimă generație, care oferă ca facilități acces la piscine private cu terase, precum și propria plajă izolată. A fost pregătit un kit de bun venit extins pentru oaspeți, cu piese branduite Tommy și tot ce este necesar pentru o vacanță perfectă.
Noua colecție de vară 2024
Prietenii și familia Tommy au purtat noua colecție de vară 2024, petrecând weekendul în haine lejere din in, cămăși Oxford confortabile și costume de baie șic, iar seara s-au bucurat de muzică live oferită de DJ Tjani în timp ce au achiziționat produse esențiale de vară, cum ar fi costume de baie, ochelari de soare și sandale. Zilele de sărbătoare au continuat cu o baie de dimineață pe o plajă faimoasă, urmată de o zi petrecută pe un iaht de lux pentru o experiență nautică de neuitat. Completată de o sesiune de întrebări și răspunsuri cu Tommy Hilfiger în persoană.
Escapada s-a încheiat cu o cină frumoasă la un restaurant local farm-to-table, unde grupul a purtat ținutele preferate de vară, inclusiv kaftane aerisite, rochii crochet elegante, blazere clasice în carouri cu pantaloni scurți, rochii maxi fluide, blazere și cămăși versatile din in și sandale ușoare.
Magazinul din Mykonos îi așteaptă pe toți călătorii de vară în inima Matogiannia pentru a explora codurile stilului american în timp ce creează amintiri de neuitat în siluete sportive și clasice reinventate. Lena Situations s-a alăturat recent brandului pentru escapada de vară VIP în Mykonos, alături de oaspeții care s-au bucurat de întâlnirea exclusivă cu designerul.
Lena Situations, icon social media franco-algerian
Brandul a anunțat că iconul social media franco-algerian, Lena Situations, se alătură familiei Tommy începând din iunie 2024. În calitate de gazdă a unuia dintre cele mai populare podcasturi din Franța și creatoare de top, parteneriatul evidențiază angajamentul lui Hilfiger de a aduce împreună moda și divertismentul. Continuând moștenirea brandului de a celebra cultura pop la nivel mondial.
„Tommy este iconic, istoric și clasic, dar cu un twist – brandul este despre exprimarea de sine și pentru asta sunt aici,” a spus Lena Situations. „De-a lungul anilor, l-am văzut jucându-se cu siluete, designuri, modele, țesături și multe altele, rămânând fidel rădăcinilor sale americane. Piesele din colecția acestui sezon devin elemente de bază pentru mine, și pur și simplu le ador!”
„Este o adevărată plăcere să o primim pe Lena în familia Tommy Hilfiger!” a spus designerul. „Lena este o creatoare vibrantă și impresionantă, cunoscută pentru stilul său incredibil și viitorul său promițător. Admir cu adevărat modul în care se exprimă, fie pe canalele sale de social media, fie prin podcastul ei. Ea întruchipează un optimism constant, la fel ca brandul nostru, și suntem încântați să o avem alături de noi”.
Brandul are o lungă istorie de colaborare cu persoane emblematice inspiratoare din cultura pop, precum colaborările actuale cu Kendall Jenner și Sofia Richie Grainge. Lena se alătură acestei liste în creștere de pionieri creativi care au colaborat cu brandul și au rupt convențiile prin activări de parteneriat inovatoare.
Mykonos, recunoscută la nivel internațional pentru viața de noapte
Mykonos este o insula ce face parte din Arhipelagul Insulelor Ciclade, situate în Marea Egee. Stațiunea are un trecut istoric bogat, care se întinde pe mai multe secole, iar influențele acestuia sunt vizibile și astăzi în arhitectură și dispunerea orașelor de pe insulă. Casele și morile de vânt cu fațade albe o fac să fie ușor de identificat, insula fiind o picătură de alb în decorul albastru al marii.
Mykonos este o alegere ideală pentru oamenii de toate vârstele, oferind multiple opțiuni de petrecere a timpului liber. Această este brăzdată de obiective turistice, pentru cei care doresc să cunoască istoria locului, dar și de taverne, baruri și magazine. Pentru cei care vor să se destindă și să cunoască ospitalitatea autentică grecească. Hotelurile sunt și ele potrivite pentru mai multe tipuri de bugete, acestea variind de la 2 stele la 5 stele.
Deși istoria insulei este una bogată și captivantă, în prezent, Mykonos este recunoscută la nivel internațional pentru viață de noapte efervescență. În ultimii ani, insula rivalizează cu destinații precum Ibiza și Tenerife, această urcând în topurile amatorilor de petreceri și distracție. Viață de noapte este animată, iar numeroasele cluburi din Mykonos găzduiesc petreceri fastuase, unde mixează DJ de renume internațional.