Netflix a anunțat o creștere a prețurilor abonamentelor, după ce a raportat o creștere record a numărului de abonați, cu 19 milioane de noi utilizatori în ultimul trimestru al anului 2024. Astfel, platforma a ajuns la 302 milioane de abonați la nivel global, consolidându-și poziția de lider în industria de streaming.
Succesul recent al Netflix a fost atribuit unor evenimente de mare audiență, precum meciul de box dintre Mike Tyson și Jake Paul, care a atras 108 milioane de spectatori din întreaga lume, devenind astfel cel mai vizionat eveniment sportiv din istorie pe platformă, potrivit CNN.
De asemenea, Netflix a transmis două meciuri NFL de Crăciun, care au înregistrat o audiență medie de 30 de milioane de spectatori globali, devenind astfel cele mai vizionate meciuri de fotbal din istorie pe platformă.
Alte evenimente importante care au contribuit la creșterea numărului de abonați au fost sezonul 2 al serialului „Squid Game” și adăugarea transmisiunilor live WWE „Raw” luni seara.
Țara în care se scumpește abonamentul Netflix
Ca urmare a succesului său, Netflix a anunțat o majorare a prețurilor abonamentelor. Abonamentul standard fără reclame va crește de la 15,49 dolari pe lună la 17,99 dolari, iar cel cu reclame va costa 7,99 dolari, cu o creștere de 1 dolar.
Cel mai scump abonament premium, care include calitate video 4K, va ajunge la 24,99 dolari, în creștere cu 2 dolari. Compania a explicat că această majorare este necesară pentru a putea continua să investească în conținut și să îmbunătățească platforma pentru utilizatori.
Scumpirile se vor aplica, pentru moment, în SUA și Canada.
În ultimele luni, compania a înregistrat un venit de 10 miliarde de dolari pentru prima dată în istorie, o creștere de 16% față de aceeași perioadă a anului anterior.
De asemenea, venitul operațional a crescut cu 52%, atingând 2,3 miliarde de dolari. Netflix a anunțat și un program de răscumpărare a acțiunilor în valoare de 15 miliarde de dolari, iar aceasta a dus la o creștere de 13% a valorii acțiunilor pe bursă.
CITEȘTE ȘI – “Subteran”, serialul românesc de la Netflix, s-a lansat