Antonia a pierdut o suma imensă odată cu decizia CNA de a fi interzize prezența vedetelor în reclamele la jocuri de noroc. Astfel, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis oficial să interzică apariția vedetelor în reclamele pentru jocuri de noroc, indiferent de mediul de difuzare, pentru a reduce influența acestora asupra publicului.
Antonia făcea reclamă unei case de pariuri
Anul trecut, Antonia a încheiat un contract de imagine cu o casă de pariuri pentru o sumă record. Astfel, în următorii trei ani, atât cât durează contractul, cântăreața va încasa 2,2 milioane de euro.
Parteneriatul a fost anunțat și de firma de pariuri, pe site: „Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, prezintă cel mai nou Hit din Betano Casino – Antonia devine ambasadorul brandului Betano în România, prin intermediul unei campanii de comunicare construită să evidențieze personalitatea vibrantă, energia și puterea de star a vedetei. Îndrăgita artistă interpretează melodii unice în seria de spoturi TV ale campaniei „Următorul Casino Hit poate fi al tău” și creează o fuziune dinamică de inovație și divertisment pentru publicul larg”.
În perioada de derulare a contractului, Antonia va fi imaginea principală în campaniile de promovare ale casei de pariuni.
„Colaborarea cu Betano are la bază o valoare comună pe care o împărtăşim: divertisment de calitate cu focus pe construirea unei comunităţi puternice. Betano este un lider în zona de inovaţie şi tehnologie, primul brand din industrie care are colaborări internaţionale fabuloase pe zona de sport cu FIFA şi UEFA”, a declarat Antonia.
Citește și: Alex Velea și Antonia, criticați că fac reclamă la pariuri: “N-am făcut nimic rău”. Câți bani au luat
Alex Velea, despre reclamele la jocuri de noroc
Crititcați pentru că fac reclame la jocuri de noroc, Alex Velea a mărturisit că el și Antonia doar promovează această industrie, iar modul în care oamenii aleg să joace este responsabilitarea lor.
„Noi ne vindem imaginea. Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta. Ți se spune să joci responsabil acolo, este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele.
Noi ne vindem imaginea și mi se pare că n-am făcut nimic rău, care să fie în detrimentul tău. Sau, domne, că a jucat lumea case sau că-și pierde… este strict problema lor. Inclusiv în reclamele astea vi se spune să jucați conștient de ce poate să reprezinte treaba asta. Unii câștigă, alții pierd, nu știu”, a spus Alex Velea, în cadrul unui podcast.
CNA interzice vedetele în reclamele la jocuri de noroc
Vedetele nu vor mai avea voie să apară în reclamele pentru jocuri de noroc difuzate la televizor, radio sau pe internet. Decizia a fost luată miercuri, în cadrul unei şedinţe publice a Consiliului Naţional al Audiovizualului.
Această schimbare este parte dintr-o actualizare a Codului de Reglementare în Audiovizual, document care face parte din legislaţia secundară a CNA, relatează paginademedia.
„Este interzisă difuzarea de publicitate pentru jocuri de noroc în care sunt prezente personalităţi ale vieţii publice, culturale, ştiinţifice, sportive sau de alte persoane, care, datorită notorietăţii în mediul online, pot încuraja participarea la astfel de jocuri”, conform articolului 110, alineatul 7, din Codul Național al Audiovizualului.
Regula va deveni obligatorie la 90 de zile după ce noul Cod va intra în vigoare.
Codul mai conține o schimbare importantă. Reclamele şi conţinutul audiovizual legat de jocuri de noroc, inclusiv cele difuzate la cerere, trebuie să respecte regulile privind protecția minorilor. „În cazul serviciilor media audiovizuale la cerere, furnizate prin orice mijloc, programele audiovizuale care conţin jocuri de noroc, precum şi spoturile publicitare care promovează astfel de jocuri, trebuie să se difuzeze cu respectarea protecţiei minorilor”, prevede articolul 110.