Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Lumea de lângă noi > Strategie de marketing: Muzeul Antipa și-a făcut publice programele speciale și noile colecții
Strategie de marketing: Muzeul Antipa despre noi programe

Strategie de marketing: Muzeul Antipa și-a făcut publice programele speciale și noile colecții

De Roseti Roxana Publicat 2024-01-31
Distribuie

Muzeul Antipa din Capitală administrează un patrimoniu ştiinţific de aproape două milioane de bunuri. Nu am fi știut acest lucru dacă unul dintre cele mai iubite muzee de către bucureșteni nu ar fi transmis această informație, în continua sa dorință de a se reinventa, prin strategie de marketing.   

Contents
Strategie de marketing: Din ce au provenit veniturile propriiStrategie de marketing cu programe specialeStrategie de marketing – Obiectele de patrimoniu din Muzeul Antipa trebuie protejate Strategie de marketing și cu activități editoriale

Astfel, aflăm că bunurile menționate sunt prezente în expoziţia permanentă şi în cele 26 de spaţii de depozitare. În anul 2023, alte 3.620 de exemplare s-au adăugat colecţiilor știinţifice, în urma cercetărilor specialiştilor. Un număr de 3.937 piese cu valoare ştiinţifică, documentară şi memorială sunt înscrise în Europeana, patrimoniul digital al Europei.

Expoziţia permanentă a Muzeului a fost văzută de 374.553 de persoane. 30.227 participanţi au fost la 43 de proiecte educaţionale, cu un total de 617 de activităţi. Trei expoziţii temporare majore au adunat 170.771 de vizitatori iar 5.662 au fost vizitatori cu nevoi speciale, se arată în comunicatul Muzeului Antipa.

Strategie de marketing: Antipa unul dintre frumoasele muzee bucureștene
Strategie de marketing Antipa unul dintre frumoasele muzee bucureșteneRomania TV

Strategie de marketing: Din ce au provenit veniturile proprii

„Pentru fiecare 1 leu primit de la bugetul de stat, am mai adus încă 1,326 lei din venituri proprii”, arată Muzeul. Veniturile proprii sunt extrem de importante pentru noi, deoarece subvenţia asigură doar 18% din cheltuielile cu bunuri şi servicii.

Veniturile proprii au provenit din: bilete pentru vizitarea muzeului sau/şi participarea la activităţile organizate de muzeu; vânzările din magazinul de suveniruri al muzeului; prestări de servicii de cercetare (analize de laborator, studii de impact asupra mediului etc.); sponsorizări primite şi accesarea de fonduri europene.

Potrivit instituţiei, rampele de acces pe toate cele trei nivele de acces ale muzeului pentru utilizatorii de scaun rulant au fost instalate în martie 2023.

Strategie de marketing: Emblematica girafă a muzeului mereu la datorie...
Strategie de marketing Emblematica girafă a muzeului mereu la datorieDC News

Strategie de marketing cu programe speciale

În 2023 a continuat programul „Orele liniştite la Antipa” care a cuprins 23 de ediţii, cu cinci mai multe faţă de anul 2022.

„Orele liniştite la Antipa” reprezintă un program special de vizitare a Muzeului, în zilele de luni (când muzeul este în mod normal închis pentru publicul general), pentru vizitatorii cu deficienţe senzoriale asociate diferitelor tipuri de diagnostic.

Atelierele „Descoperă” au devenit modele de bună practică pentru alte muzee

A continuat programul „Descoperă”, care a cuprins 41 de ateliere la care au participat 447 copii şi tineri cu cerinţe educaţionale speciale, de două ori mai multe faţă de 2022, şi de care s-au bucurat alţi peste 200 de participanţi, comparativ cu anul precedent. Pornind de la poveşti frumoase despre animale, participanţii au descoperit în cadrul atelierelor adevăruri ştiinţifice explicate într-un mod accesibil, stimulându-le astfel curiozitatea şi creativitatea.

Strategie de marketing – Obiectele de patrimoniu din Muzeul Antipa trebuie protejate 

A fost finalizat proiectul „Atinge-mă Umbră!” şi a fost redefinit modul în care publicul se poate comporta în muzeu în relaţie cu obiectele expuse. Obiectele de patrimoniu din Muzeul Antipa, ca în orice alt muzeu, trebuie protejate, astfel încât atingerea lor de vizitatori este explicit interzisă.

Muzeul “Antipa” prin acest proiect co-finanţat de AFCN propune vizitatorilor o soluţie inovativă prin punerea la dispoziţie pentru vizitatori a 9 exponate interactive care POT fi atinse („umbre”), cu care vizitatorii pot interacţiona fără restricţie.

Cei 15 cercetători ai muzeului au desfăşurat activităţi de cercetare şi dezvoltare a patrimoniului, în cadrul a două proiecte din planul anual de activităţi al Muzeului: „Evaluarea diversităţii taxonomice şi genetice a faunei naţionale şi mondiale” şi „Dezvoltarea patrimoniului ştiinţific muzeal prin cercetarea de teren”.

Scopul cercetărilor efectuate a fost acela de a aduce contribuţii importante la cunoaşterea fundamentală atât a biodiversităţii României, cât şi a celei mondiale, precum şi de a îmbogăţi colecţiile Muzeului cu material biologic valoros atât din punct de vedere ştiinţific cât şi patrimonial.

Strategie de marketing la Muzeul Antipa
Strategie de marketing la Muzeul AntipaTravelEuroparo

Strategie de marketing și cu activități editoriale

Rezultatele obţinute au contribuit atât la completarea documentării ştiinţifice a patrimoniului deţinut deja de muzeu, cât şi la dezvoltarea colecţiilor ştiinţifice ale muzeului. De asemenea, aceste rezultate au stat la baza elaborării şi publicării unor lucrări ştiinţifice în reviste internaţionale de prestigiu.

Muzeul acordă o atenţie deosebită şi activităţilor editoriale, în anul 2023 editând, publicând şi tipărind volumul 66 (numerele 1 şi 2) al revistei Travaux du Muséum National d’Histoire Naturelle “Grigore Antipa”, care cuprinde un număr total de 21 de lucrări ştiinţifice. Prin editarea şi publicarea acestei reviste de specialitate, Muzeul încurajează şi sprijină atât valorificarea ştiinţifică a colecţiilor de istorie naturală, cât şi dezvoltarea cunoaşterii biodiversităţii.

Citiți și: 

„Atinge-mă Umbră”- Noua experiență de vizitare la Muzeul Antipa din București

Similare

author avatar
Roseti Roxana Redactor
Redactor șef Documentare externă Rompres – actuala Agerpres, editor al Edițiilor de Colecție – Jurnalul Naționa editor al Jurnalului de Duminică – supliment al Jurnalului Național jurnalist online și print la Evenimentul Zilei senior editor la Revista CARIERE contributor la Elita României ș.a.
See Full Bio
LifeStyle Actualitate Business Opinii Politica
social network icon

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
FCSB, noua campioană a României. Spectacol total
FCSB, noua campioană a României a făcut spectacol în teren și pe străzile din București
Carmen Grebenișan, criticată dur pe internet: “Oribil. Ce bine că v-a surprins pe amândoi “sentimentul” de a nu va omorî copilul!”
Cristina Deleanu a fost incinerată. Marina Almășan: “Deja, la această oră, e un biet pumn de cenușă”
Irinel Columbeanu, tot mai rău! Serghei Mizil: “E confuz, nu mai are reacții”/ Nici fiica lui nu-l mai ajută cu bani
Alegeri prezidențiale 2025. Surpriza din Moldova. Scorul la vot în diaspora, după prima zi de vot: 72 la 28!
Taguri:muzee din BucureștiMuzeul Antipastrategie de marketing
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
3 Comments
  • Pingback: Muzeul Național de Artă al României se reconfigurează
  • Pingback: Rețeta de dragoste dezvăluită de Muzeul Farmaciei din Cluj
  • Pingback: Ziua Mondială a Animalelor - Acces gratuit la Muzeul Antipa

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Înainte de sezonul pepenilor românești, George Simion ne aduce Meloni din Italia

Înainte de sezonul pepenilor românești, George Simion ne aduce Meloni din Italia

Înainte de sezonul pepenilor în România, candidatul Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) la alegerile prezidențiale, George Simion, a încercat să ne aducă…

Citeste mai mult
Și părerea ta contează

Sondaj

Va rezista coaliția condusă de PSD după alegerea unui nou Președinte al României?
VoteazaRezultate
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
Cronica unor candidaturi penibile: Nicușor Dan și George Simion
Cronica unor candidaturi penibile: Nicușor Dan și George Simion
Horoscop zilnic, 18 mai 2025: Fecioară, apar tensiuni
Ce înseamnă o relație sănătoasă și cum să construiești o conexiune autentică
Alegeri prezidențiale 2025. A picat netul în Londra. Câți români au votat în diaspora
Hobby-uri utile: Activități care te relaxează și te ajută să evoluezi personal
5 capcane înșelătoare în antreprenoriat și cum să le eviți
Oboseala care nu trece, semne că ai o problemă mai gravă
5 greșeli în bucătărie care te pot îmbolnăvi zilnic
Numerologie: Ce spune ziua nașterii despre tine
Ce spune casa în care trăiești despre tine și cum ești influențat de ambientul pe care ti-l generezi (partea 1) 
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro