Postul de ştiri al Televiziunii Române, TVR INFO, este singurul canal de profil care a înregistrat o creștere a audiențelor în luna septembrie, conform datelor furnizate de Kantar Media.
TVR Info a înregistrat un plus de peste 3000 de telespectatori la nivel naţional în luna septembrie
Canalul de ştiri al Televiziunii Publice a înregistrat un plus de peste 3000 de telespectatori la nivel naţional în luna septembrie, faţă de luna precedentă, potrivit unui comunicat al TVR. Postul de ştiri al Televiziunii Române, TVR INFO, este singurul canal de profil care a înregistrat o creștere a audiențelor în luna septembrie, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Într-o piaţă concurenţială puternică a televiziunilor de ştiri, la doar un an de la lansare, TVR INFO a reușit să atragă mai mulți telespectatori într-o perioadă în care celelalte televiziuni de știri au stagnat sau au înregistrat scăderi de audiență.
Telejurnalul de la ora 20.00, „Context”, „Tema Zilei” sau „INFO PLUS”
Astfel, în luna septembrie, TVR INFO a avut o creştere substanţială faţă de luna august, de +3000 de telespectatori la nivel naţional, în prime time (intervalul 19.00 – 23.00), iar pe urban, în acelaşi segment, a înregistrat o creştere de +2000 de telespectatori.
Totodată, în acelaşi interval, se remarcă o creştere a REACH-ului (*Rch(000) = Reach lunar, adică numărul total de persoane diferite dintr-o luna care îndeplinesc condiţia de Reach) cu aproape 200 de mii de telespectatori față de luna precedentă, pe targetul național, în timp ce, în mediul urban, REACH-ul TVR INFO a crescut cu aproape o sută de mii.
Analiza de audiență a relevat că Telejurnalul de la ora 20.00, „Context”, „Tema Zilei” sau „INFO PLUS” sunt cele mai urmărite emisiuni ale TVR INFO, producțiile înregistrând creșteri consistente de audiență.
Producții noi în grila de toamnă
În grila de toamnă, postul de știri al televiziunii publice difuzează producții noi – „Cine face legea” (de luni până joi, ora 11.00), „Frontul” (de luni până joi, ora 22.00) – alături de noi ediții ale emisiunilor consacrate, precum „Prim Plan”, „Inspiră România”, „INFO EDU”, „Radar geopolitic”, „Sâmbătă cu Albertina”, „Mapamond”, „Europa, printre rânduri”, „Global”, „Briliant” etc.
Lansat sub sloganul „Știri de încredere”, TVR INFO a urmărit constant să aducă telespectatorilor cele mai relevante ştiri de actualitate, să prezinte subiecte şi fapte esențiale, informații verificate atent şi comentarii echilibrate, contextualizate.