Cu ocazia Marelui Premiu al Japoniei la Formula 1, Renault a lansat în Franța o campanie internațională de conștientizare care îi vizează pe șoferii tineri. În această campanie a fost cooptat și Pierre Gasly, pilotul echipei BWT Alpine Formula One.
În materie de siguranță, Renault este unul dintre liderii mondiali. Programul său, numit „Human First”, se bazează pe patru piloni: prevenire, corecție, protecție și salvare. Ținând cot că accidentele rutiere sunt principala cauză de deces în rândul tinerilor din întreaga lume, Renault a decis să se implice și în campaniile de conștientizare, ca parte a prevenirii.
În prezent, 52% din accidentele mortale cauzate de viteza excesivă implică persoane sub 35 de ani. Ca răspuns, Renault își propune să sensibilizeze șoferii tineri cu privire la riscurile conducerii cu viteze excesive. Astfel a fost cooptat și Pierre Gasly, pilotul de Formula 1, care a filmat jucând rolul unui antrenor pentru un tânăr pilot aflat la volanul unui Clio, mesajul fiind: „viteza este pentru circuit, nu pentru șosele”.
Producătorul francez a decis să echipeze modelul Clio cu pachetul „Safety Car”, o sintagmă binecunoscută de iubitorii Formulei 1. A fost ales Clio, pentru că este modelul cel mai bine vândut de Renault și cei mai mulți tineri francezi învață să conducă pe această mașină. „Safety Car” este de fapt un dispozitiv care limitează viteza maximă la 110 km/h.