Pe 6 septembrie se desfășoară cea mai fresh ediție a evenimentului Refresh Your Music. Concertul are loc în Hala Laminor (Laminor Arena) din București, începând cu ora 21:00.
Heineken te invită să spargi tiparele muzicale și să uiți de stereotipuri cu cea mai fresh ediție a evenimentului Refresh Your Music. Line-up-ul evenimentului aduce pe aceeași scenă un mix de artiști locali și internaționali, din 4 zone diferite, pe placul fiecărui prieten din grup!
Cine va asigura distracția la concert? R3hab – cu remixurile unice, ce îmbină stilurile elecro și progressive house, DJ-ul fenomen a ajuns pe locul 14 în Top 100 DJ ai lumii. Sigur îl cunoști datorită piesei All Around the World. Urmează Nervo – după ce au cucerit lumea EDM-ului, duo-ul de gemene australience vine să te cucerească cu un show dinamic, plin de energie și culoare. Va fi prezentă și Inna: hit după hit, artista a reușit să își lase amprenta POP atât în România, cât și în afară. Acum este gata să urce alături de ceilalți artiști Refresh Your Music și să „zguduie” împreună scena.
Vor mai fi prezenți și Deliric – pentru fanii muzicii RAP, skill-urile lirice, prezența scenică și beat-urile emoționante vor fi asigurate de unul dintre artiștii de top ai rap-ului românesc. Nu în ultimul rând, vin și cei de la Coma– rock alternativ cu un touch de nu-metal, dinamism, sunet unic și multă emoție. Cu toate acestea vine la pachet Coma, trupa ale cărei versuri te vor face să dansezi, să cânți și să simți un amalgam de emoții.
Citiți și: Ateliere multidisciplinare pentru adolescenți. Ce e „Bestiar. Bun de Consum”
Conceptul, inițiat la Hala Laminor
Accesul la eveniment este permis doar persoanelor peste 18 ani. Mai multe informații despre evenimentul Refresh Your Music se găsesc aici.
Într-o lume în care cu toții putem rămâne blocați ascultând genurile noastre muzicale preferate, Heineken își propune să zguduie barierele și să încurajeze iubitorii de muzică să-și lărgească orizonturile muzicale sub conceptul „Refresh your Music”, inițiat în 2023, tot la Hala Laminor. Campania se desfășoară în digital, pe radio, în retail modern și tradițional, HORECA, dar și la festivaluri și evenimente speciale, și expune fanii muzicii la o mulțime de inițiative inedite în care ei au ultimul cuvânt.
Campania a debutat în 2023 cu o melodie realizată în colaborare cu Noaptea Târziu. Mesajul piesei create în jurul bucuriei de a experimenta genuri muzicale diferite, cu mintea deschisă, a stârnit un trend în rândul unor artiști români ca Spike și Mario Fresh, care au avut curajul să dezvăluie preferințele lor muzicale mai puțin cunoscute.
„Am lansat această platformă din dorința de a sparge bulele muzicale ale consumatorilor cu ajutorul unei experiențe unice între genuri, sub care artiștii locali și globali se reunesc. Generația Z, poate chiar mai mult decât generațiile de dinainte, simte nevoia de a experimenta sound-uri și genuri noi, cu mintea deschisă – așa cum privește și brand-ul Heineken® Silver viața. Așadar, ideea campaniei a curs foarte natural, încurajând consumatorii să fie deschiși către a experimenta muzica sub toate formele ei, pentru că e posibil să fim surprinși în mod plăcut de ce am putea descoperi”, declara anul trecut Sharon Annette, Marketing Director Heineken.
Ce e Laminor Arena
Laminor Arena constituie un spațiu proaspăt, industrial și multifuncțional, conceput pentru a deveni referință celor interesați de muzică, arte, târguri, expoziții și alte tipuri de evenimente.
Laminor Arena a devenit funcțională în această primavară, mulțumită parteneriatului dintre ALDA și Primaria Sectorului 3. ALDA este o companie olandeză de evenimente, ce activează internațional, producând, dezvoltând și promovând festivaluri internaționale și concepte creative.
ALDA produce festivaluri atât în spații deschise cât și de interior, spectacole grandioase pe stadioane, dar și turnee internationale, cum ar fi AMF, A State of Trance (ASOT), SAGA, Armin Only, Electronic Family, We Are Connected, New Horizons, The Flying Dutch, I AM Hardwell, A Day at the Park, Secret Project, Live Now și multe altele. Pentru a se asigura că va livra publicului din Romania unele dintre cele mai spectaculoase producții experimentate, ALDA a realizat un parteneriat cu Live Nation Concerts, o companie de top care produce peste 20,000 de spectacole anual, pentru peste 2,000 de artiști internaționali, cum ar fi Taylor Swift, Beyonce, Ed Sheeran, Metallica, etc.
Hala Laminor și creația unuia dintre cei mai cunoscuți arhitecți români
Hala Laminor, ultima construcție din ansamblul industrial „Malaxa” – 1938, a constituit una dintre cele mai mari hale industriale din țară, cu deschideri impresionante (400m x 180m), o structură metalică și o arhitectură modernă – atât pentru anii aceia, cât și pentru vremurile noastre. Acest obiectiv de patrimoniu național este creația unuia dintre cei mai cunoscuți arhitecți români, Horia Creangă – nepotul celebrului scriitor român Ion Creangă.
Primaria Sectorului 3 a preluat Hala Laminor în anul 2014 și a început, trei ani mai târziu, procesul de restaurare, consolidare, amenajare interioară și exterioară a halei. Imobilul fiind înscris în registrul monumentelor istorice, în procesul de reabilitare s-a păstrat structura metalică originală și s-au introdus elemente noi, legate de eficiența energetică (pereți și acoperișuri vitrate cu rupere termică) sau de spații de depozitare și parcare (cca. 1300 locuri). De asemenea, s-a primit aviz favorabil pentru realizarea unor alei, în incinta imobilului, menite să faciliteze executarea lucrărilor asupra monumentului istoric, și pentru realizarea spațiului de tip esplanadă în zona de S-E a halei.
Citiți și: Clădirea Bancorex de pe Victoriei se transformă. Cine „a luat” vestitul imobil