Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
    • Stiri despre Nicusor Dan
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Politică
    • Stiri despre Nicusor Dan
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Lumea de lângă noi > Record de viteză pe o linie de cale ferată din România: 210 km/h!
Record de viteză pe o linie de cale ferată din România

Record de viteză pe o linie de cale ferată din România: 210 km/h!

De Mihai Morcovescu Publicat 2023-06-12
Distribuie

Zilele trecute a fost stabilit un nou record de viteză pe o linie de cale ferată din România. O locomotivă de călători a atins o viteză de vârf de 210 km/h pe Inelul Mare de la Făurei (13,7 km), a anunțat CFR infrastructură pe pagina sa de Facebook.

Contents
Care este viteza maximă a trenurilor de călători în RomâniaÎn ce au constat lucrările de reparație la Inelul Mare de la Făurei?

În perioada 2-7 iunie, compania CFR SA a desfășurat lucrări de reparații la suprastructura feroviară și instalațiile aferente liniei de contact pe acest inel.

Care este viteza maximă a trenurilor de călători în România

Record de viteză pe o linie de cale ferată din România
Foto Captură video CFR Infrastructură Facebook

Odată cu finalizarea lucrărilor de reparații, care au fost executate de specialiștii feroviari ai SRCF Galați, pe Inelul Mare Făurei (13,7 km) a fost stabilit un nou record de viteză pe o linie de cale ferată din România. Astfel, potrivit reprezentanților CFR SA, o locomotivă de călători a atins o viteză de vârf de 210 km/h.

Viteza maximă a trenurilor de călători este de 160 km/h pe rețeaua feroviară din România. Această viteză se atinge doar pe o lungime de aproximativ 300 km, Magistrala București – Constanța și tronsoane modernizate de la Sighișoara la Arad – Curtici.

Magistralele M 100 Craiova – Caransebeș – Arad și M 300 Cluj – Oradea se reabilitează tot pentru viteza maximă de 160 km/h.

În ce au constat lucrările de reparație la Inelul Mare de la Făurei?

Lucrările de reparații au fost executate în regie proprie de SRCF Galați, cu personal specializat din cadrul SRLU Buzău și Secţia IFTE 1 Galaţi, și au constat în:
– înlocuire traverse
– buraj, nivelare longitudinală/transversală și ripaj pe toată lungimea Inelului Mare (13,7 km)
– profilare prismă de balast pe toată distanță de 13,7 km
– verificarea şi reglarea geometriei liniei de contact (zig-zag faţă de axul căii ferate, înăltime faţă de nivelul superior al căii de rulare) la 276 de stȃlpi LC
– reparaţii la cablul colector între stȃlpii SBC
– reglarea pendulelor antivȃnt la 176 stȃlpi SBC

Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul Centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.

În iulie-august, primul tren de la Alstom din comanda de 37 de unități va fi testat în poligonul de la Făurei.

Caracteristici tehnice Inelul Mare de la Făurei:
→ lungime 13,7 km
→ 6 podețe și 4 treceri la nivel
→ două curbe cu razele de 1800 m și supraînălțări de 150 mm
→ lungimea aliniamentelor 1000 m și 950 m
Inelul Mare de la Făurei – tipuri de încercări, probe și determinarea:
→ caracteristicilor dinamice în circulație prin tensometrie electrică rezistivă la caroseria vehiculului
→ accelerațiilor orizontal-longitudinale și orizontal-transversale în vederea evaluării calității de mers a vehiculelor feroviare
→ drumurilor de frânare ale vehiculelor feroviare
→ nivelului de zgomot la interior și exterior în staționare și mișcare
→ forțelor orizontal-transversale la nivelul cutiilor de osie (forța H).

Similare

author avatar
Mihai Morcovescu
See Full Bio

Loading RSS Feed

Puterea

Loading RSS Feed

Realitatea.net

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Evacuare din Israel: Polonia, prima țară a UE care își aduce cetățenii acasă
Evacuare din Israel: Polonia, prima țară a UE care își aduce cetățenii acasă
Sprijin de 9,2 milioane de euro pentru pescarii de la Marea Neagră: Portul Midia va fi modernizat
Prima de carieră didactică, fără buget. Ce spune ministrul fondurilor europene, Marcel Boloș. EXCLUSIV
Nicușor Dan ar putea prelungi mandatul premierului interimar Cătălin Predoiu (surse)
ANM, caniculă la final de iunie în România: Prognoza completă pe regiuni 17 – 30 iunie 2025
Taguri:cfr infrastructură
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

România de la Ilici la Matematici

România de la Ilici la Matematici

România a evoluat sau involuat, cât de cât a progresat, nu neapărat progresist, de la primul său președinte Escu, pierzându-și terminația caracteristică,…

Citeste mai mult
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
Nicușor Dan a promulgat patru legi importante pentru fondurile europene și transportul rutier
Nicușor Dan a promulgat patru legi importante pentru fondurile europene și transportul rutier
Ministerul Educației, control la Colegiul Național „Samuel von Brukenthal” și ISJ Sibiu: Ce au descoperit
Curs valutar BNR, luni, 16 iunie 2025
Evaluarea Băncii Mondiale confirmă succesul PNRAS: Progres real în reducerea abandonului școlar în România
Ion Iliescu, diagnosticat cu cancer la plămâni OFICIAL
Ambasada SUA din Israel, afectată de bombardamentele iraniene
Air India, o nouă ipoteză
Oana Despa, jurnalistul robot al agendei globaliste, “sluga” lui SOROS! (episodul 1)
Trafic restricționat pe A1 spre București din cauza lucrărilor
Cea mai frumoasă minciună: „Președintele tuturor românilor”
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro