back to top
spot_img

Primăria din România care și-a lansat un funcționar public virtual bazat pe inteligența artificială

Asistentul, bazat pe inteligența artificială, ar urma să răspundă la întrebările contribuabililor

Premieră în România. Primăria Galați a lansat un proiect inedit. Este vorba despre un funcționar public virtual bazat pe inteligență artificială.

Asistentul virtual este în curs de antrenare și testare. Acesta va putea oferi informații cetățenilor cu privire la Urbanism, Impozite, Taxe și Alte Venituri Locale. Primăria municipiului Galați informează că are, în premieră, un funcționar public virtual. Acesta este bazat pe inteligența artificială, fiind antrenat să răspundă la întrebări legate de domeniile Urbanism, Impozite, Taxe și Alte Venituri Locale.

Acest funcționar public virtual, proiect unic în România, este disponibil pe portalul punctunic.primariagalati.ro.

„Primăria municipiului Galaţi informează că are, în premieră, un funcţionar public virtual, bazat pe inteligenţa artificială şi antrenat să răspundă la întrebări legate de Urbanism, Impozite, Taxe şi Alte Venituri Locale. Asistentul (funcţionarul) public virtual se află în perioada de antrenare şi testare pentru a se adapta nevoilor reale ale cetăţenilor, seriozitatea în interacţiune fiind esenţială în obţinerea unui conţinut funcţional şi folositor. Asistentul public virtual este disponibil pe portalul punctunic.primariagalati.ro”, transmite Compartimentul de presă al Primăriei municipiului Galaţi.

4 aprilie 2024 Primaria Galati
Primaria Galati sursa foto site Primaria Municipiului Galati

Un asistent digital, cunoscut și sub denumirea de robot de chat predictiv, este un program computerizat avansat care simulează o conversație cu persoanele care îl utilizează, de obicei pe internet.

Asistenții digitali utilizează inteligența artificială avansată (IA), procesarea limbajului natural, înțelegerea limbajului natural și machine learning

Scopul este de a învăța pe parcurs și pentru a oferi o experiență personalizată, conversațională. Prin combinarea informațiilor istorice, cum ar fi preferințele de achiziție, proprietatea asupra casei, locația, mărimea familiei și așa mai departe, algoritmii pot crea modele de date care să identifice tiparele de comportament și să perfecționeze acele tipare pe măsură ce se adaugă date. Învățând istoricul utilizatorului, preferințele și alte informații, asistenții digitali pot răspunde la întrebări complexe, pot oferi recomandări, pot face predicții și chiar pot iniția conversații.

4 aprilie 2024
istock

Citiți și

 

Cum vor putea afla părinții notele copiilor. Ce este catalogul electronic

author avatar
Vlad Magda Redactor

Lasă un răspuns

Alte stiri

Te-ar putea interesa și...