Primăria Sectorului 3 anunță implementarea unei soluții inovatoare în relația cu cetățenii săi: introducerea unui sistem de chat dotat cu inteligență artificială (IA) pe site-ul oficial – www.primarie3.ro – fiind prima administrație care adoptă o astfel de tehnologie pentru îmbunătățirea și eficientizarea comunicării directe cu locuitorii sectorului.
Inteligența artificială vine în sprijinul cetățenilor care caută informații și asistență în rezolvarea nevoilor administrative, fiind disponibilă 24/7 pentru a oferi răspunsuri rapide. „Conștienți că tehnologia este într-o continuă evoluție, subliniem că sistemul nostru de IA este într-o fază de învățare și se va perfecționa treptat, acumulând cunoștințe din interacțiunile cu utilizatorii pentru a răspunde din ce în ce mai eficient întrebărilor adresate”, spun cei de la Primăria Sectorului 3.
Cetățenii Sectorului 3 pot continua să contacteze online primăria, prin metodele tradiționale
„Încurajăm cetățenii să utilizeze chat-ul și să contribuie la procesul de învățare al IA, ajutându-ne astfel să creștem capacitatea acesteia de a asista fiecare persoană în parte”, mai transmite Primăria Sectorului 3.
„Pe lângă sistemul de chat cu IA, cetățenii Sectorului 3 pot continua să ne contacteze online prin metodele tradiționale – prin e-mail la relatiipublice@primarie3.ro sau pe paginile noastre de socializare.
Implementarea acestui sistem de inteligență artificială întărește angajamentul Primăriei Sectorului 3 pentru inovație și eficiență, deschizând un nou capitol în evoluția serviciilor publice și în modul în care administrația răspunde nevoilor cetățenilor”, mai adaugă reprezentanții Primăriei.