Serviciul oferit de către Poșta Română permite clienţilor să plătească facturi către peste 200 de furnizori, inclusiv furnizori de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi taxe şi impozite diversificate în întreaga ţară. Aceasta este o opţiune self-service disponibilă în subunităţile din Bucureşti şi din alte oraşe ale ţării, conform unui comunicat de presa al companiei.
Poşta Română introduce terminale self-service în subunităţi din Bucureşti
“Poşta Română continuă să se modernizeze prin digitalizare, oferind acum opţiunea de plată self-service în mai multe subunităţi poştale din Bucureşti. Această inovaţie include roboţei avansaţi care permit clienţilor să plătească facturi şi taxe fără a necesita interacţiune cu personalul poştal. Aceste servicii sunt disponibile pentru peste 200 de furnizori, inclusiv factura de energie, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi taxe şi impozite diverse din toată ţara. Prin această tehnologie inovatoare, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă pentru a face plăți pentru utilități și alte servicii esențiale.”

Compania noastră oferă servicii poştale rapide şi convenabile pentru clienţii noştri. Utilizarea terminalelor self-service este uşoară şi rapidă: pur şi simplu scanaţi codul de bare de pe factură şi urmaţi prompturile de pe ecran. Chiar şi cei fără experienţă în tehnologie pot naviga cu uşurinţă prin meniul intuitiv. Prin personalul nostru mereu disponibil, suntem pregătiţi să asistăm clienţii care au nevoie de ajutor suplimentar.
Pe măsură ce serviciile se digitalizează, Poşta Română îşi propune să continue să ofere şi opţiuni tradiţionale de plată la ghişeele poştale. Aceasta include plata prin intermediul factorului poştal, pentru a satisface toate nevoile şi preferinţele clienţilor.
CITIȚI ȘI: Coaliția PSD-PNL, zguduită din temelii de o nouă ceartă. Ce a băgat zâzanie între Ciolacu și Ciucă