Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Podul Grant, închis pe un sens până în martie. Trei dintre podurile și pasajele Capitalei sunt pe lista de „urgențe”
Podul Grant, închis pe un sens până în martie

Podul Grant, închis pe un sens până în martie. Trei dintre podurile și pasajele Capitalei sunt pe lista de „urgențe”

De Vlad Andreea Publicat 2023-10-04
Distribuie

Primăria Capitalei a anunțat ieri închiderea Podului Grant pe un sens de circulație, de la jumătatea lunii octombrie până în luna martie a anului viitor, pentru lucrări de reabilitare.

Contents
Podul Grant, unul din cele 25 de poduri și pasaje din București care se află în stare tehnică „nesatisfăcătoare” sau chiar mai rău22 de poduri și pasaje „nesatisfăcătoare”Starea podurilor și pasajelor din BucureștiCITEȘTE ȘI Gigantul Google dat în judecată: Cazul „Podul spre nicăieri” /VIDEO

Cu siguranță, anunțul are o rezonanță puternică în memoria recentă a bucureștenilor, care încă își aduc aminte de lucrările care au închis sensul celălalt de circulație în mandatul Gabrielei Firea și care au transformat într-un calvar viața celor care folosesc acea rută.

Problema este însă că Podul Grant este doar unul din cele 25 de poduri și pasaje din București care se află în stare tehnică „nesatisfăcătoare” sau chiar mai rău și au nevoie de lucrări de reabilitare.

Podul Grant, unul din cele 25 de poduri și pasaje din București care se află în stare tehnică „nesatisfăcătoare” sau chiar mai rău

Trei obiective au fost încadrate la clasa „urgență” și doar alte trei au fost clasificate drept „satisfăcătoare”. Mai mult de trei sferturi dintre podurile și pasajele Capitalei au fost expertizate tehnic, rezultatele arătând că majoritatea acestora se află în stare de degradare și trebuie reabilitate.

Podul Grant, închis pe un sens până în martie
Podul Grant

Trei poduri și pasaje au fost incluse la categoria „urgențe”, iar alte 22 în categoria „nesatisfăcător”, potrivit unei expertize comandate de Administrația Străzilor din București.

Primăria Capitalei a finalizat expertiza la 28 de poduri și pasaje din București, din totalul de 34 de construite în perioada 1936-2015 în București.

„Cele care sunt în categoria urgență sunt Podul Băneasa, Pasajul Obor și Pasajul Lujerul. La acestea va trebui să intervenim în perioada următoare”, declara recent primarul Capitalei, Nicușor Dan.

Într-o notă a raportului de expertiză se precizează că, „în situația în care podurile prezintă degradare cu depunctare maximă 10 puncte, se vor încadra în clasa tehnică V (…), caz în care se consideră că starea tehnică a lucrării nu asigură condiții minime de siguranță pentru utilizare”.

Nicușor Dan a mai precizat că cele trei obiective vor fi reabilitate „într-un termen rezonabil”, fără a opri circulația rutieră.

22 de poduri și pasaje „nesatisfăcătoare”

În afară de cele trei poduri și pasaje aflate în categoria urgență, alte 22 au fost clasificate ca fiind „nesatisfăcătoare” (clasa tehnică IV).

Printre pasajele cu grad nesatisfăcător se numără obiective intens circulate, cum sunt Pasajul Victoriei, Pasajul Mărășești, Pasajul Pipera sau Pasajul Băneasa. Unele dintre aceste obiective au suferit lucrări de reabilitare în ultimii ani, de la reparații curente până la reparații capitalei, potrivit notelor din expertiza Administrației Străzilor.

Raportul nu cuprinde alte două obiective, pentru care Primăria a anunțat deja lucrări majore de reabilitare: Podul Grant și Pasajul Unirii, care trebuie decopertat complet, pentru refacerea planșeului peste râul Dâmbovița.

Starea podurilor și pasajelor din București

1. Pod Insula – Lacul Morii, stare tehnică IV nesatisfăcător

2. Pod Ciurel – Șos Virtuții, stare tehnică IV nesatisfăcător

3. Pod Cotroceni – Șos Cotroceni, stare tehnică IV nesatisfăcător

4. Pod Eroilor – Bd Eroilor, stare tehnică IV nesatisfăcător

5. Pod Operă – Pța Operei, stare tehnică IV nesatisfăcător

6. Pod Hașdeu – Str. B.P.Hașdeu, stare tehnică IV nesatisfăcător

7. Pod Izvor – Bd Schitu Măgureanu, stare tehnică IV nesatisfăcător

8. Pod Operetă – Calea Victoriei, stare tehnică IV nesatisfăcător

9. Pod Mărășești – Bd Mărășești, stare tehnică IV nesatisfăcător

10. Pod Timpuri Noi – Str Nerva Traian, stare tehnică IV nesatisfăcător

11. Pod Vitan Bârzești – Calea Vitan Bârzești, stare tehnică IV nesatisfăcător

12. Pod Băneasa – Șos București Ploiești, stare tehnică V urgență

13. Pod Bordei – Bd Aviatorilor, stare tehnică IV nesatisfăcător

14. Pod Floreasca – Calea Floreasca, stare tehnică IV nesatisfăcător

15. Pod Toboc – Str. Petricani, stare tehnică IV nesatisfăcător

16. Pod Pantelimon – Șos. Pantelimon, stare tehnică IV nesatisfăcător

17. Pod Colentina – Șos Colentina, stare tehnică IV nesatisfăcător

18. Pod Lacul Tei – Str. Barbu Văcărescu, stare tehnică III satisfăcător

19. Pod Lac IOR – Str. Liviu Rebreanu, stare tehnică IV nesatisfăcător

20. Pasaj Victoria – Bd Iancu de Hunedoara, stare tehnică IV nesatisfăcător

21. Pasaj Jiului – Bd Poligrafiei, stare tehnică IV nesatisfăcător

22. Pasaj Fundeni – Șos Fundeni, stare tehnică IV nesatisfăcător

23. Pasaj Mărășești – Bd Mărășești, stare tehnică IV nesatisfăcător

24. Pasajul Muncii – Șos. Mihai Bravu, stare tehnică III satisfăcător

25. Pasajul Bucur Obor – Șos Ștefan cel Mare, stare tehnică V urgență

26. Pasaj Lujerului – Șos. Virtuții, stare tehnică V urgență

27. Pasaj Pipera – Șos Pipera, stare tehnică III satisfăcător

28. Pasaj Băneasa – Bd Aerogării, stare tehnică IV nesatisfăcător

CITEȘTE ȘI Gigantul Google dat în judecată: Cazul „Podul spre nicăieri” /VIDEO

Similare

author avatar
Vlad Andreea Redactor
See Full Bio
Politica Opinii LifeStyle Actualitate Business
social network icon

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Călin Georgescu: "Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet"
Călin Georgescu: “Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet”
George Simion, la un post TV din Franța: “Franța creștină va dispărea, sunteți fără Dumnezeu”/ Ce a spus despre Macron
Sebastian Stan, mesaj de susținere pentru Nicușor Dan: “Hai la vot!”
Andreea Marin se implică în campania electorală: “Credința umilită pentru un os de ros?”
Profesori de la SNSPA ar putea fi obligați să returneze bani primiți de la universitate la plata cu ora. Remus Pricopie susține că a găsit o eroare veche de ani de zile
Taguri:Nicușor DanPodul Grantreabilitare
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Romulus și Remus – varianta de România

Romulus și Remus – varianta de România

Legenda întemeierii Romei se rescrie în campania electorală pentru turul secund al alegerilor prezidențiale din România. Romulus și Remus au fost înlocuiți…

Citeste mai mult
Și părerea ta contează

Sondaj

Va rezista coaliția condusă de PSD după alegerea unui nou Președinte al României?
VoteazaRezultate
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București? Simplu: pentru că e combinația perfectă între creier, carieră și… conținut viral!
Poate ajunge Ionel Ganea la închisoare după accidentul rutier, în urma căruia copilul său este în comă?
Nicușor Dan susține că banii dați pe borduri și panseluțe pot salva sistemul medical
Cu cine votează David Popovici dintre George Simion și Nicușor Dan: “Politica ne privește pe noi toți”
Nicușor Dan, despre numirea magistraților la CCR: Judecătorul propus la CCR să fie judecător de carieră
UE refuză un acord tarifar similar cu cel între Marea Britanie și SUA: „Pare să implice concesii politice”
La ASE nu înveți doar economie. Înveți să te promovezi, să gândești liber și… să faci TikTok-uri care prind
Horoscop zilnic, 16 mai 2025: Gemeni, ai multă energie
AEP clarifică procedura de vot: secții de votare și acte necesare
Ce secrete ascund Nicușor Dan și George Simion. Un profiler celebru a analizat comportamentul celor doi prezidențiabili
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro