Populara platformă TikTok, care se axează pe conținut muzical și pe videoclipuri de scurtă durată, tocmai a anunţat posibilitatea creării postărilor care conţin text, transmite compania chineză.
Așadar, utilizatorii TikTok vor putea posta şi text, nu doar video și fotografii, într-o perioadă în care şi alte platforme de social media pun din ce în ce mai mult accent pe acest format, pentru a încerca să profite de slăbiciunile Twitter.
Postările text de pe TikTok sunt limitate la 1.000 de caractere
Pe TikTok, postările de tip text nu vor îmbrăca forma obişnuită a celor de pe Twitter, Threads sau Facebook. Acestea folosesc designul formatului de tip „stories”, ceea ce le face mai degrabă un concurent pentru formatul poveștilor de pe Instagram.
La fel ca la un Story obişnuit, cu video sau cu fotografie, aceste postări pot avea diverse culori de fundal, formatări de text, muzică şi stickere. Ceilalţi utilizatori pot interacţiona cu noile postări care conţin text făcând preluări, completări şi adăugând comentarii.
Postările text de pe TikTok au o limită de cel mult 1.000 de caractere și oferă o experiență simplă de publicare, care face foarte ușoară partajarea conținutului.
Compania chineză sugerează folosirea noilor postări cu text pentru anumite tipuri de conţinut, cum ar fi reţetele culinare şi versurile melodiilor.