Pepco a anunţat o schimbare în ceea ce privește activitatea magazinelor sale în România. Decizia este una care îi va ajuta şi pe cei care nu au magazine fizice în apropiere, susţin oficialii.
Este vorba despre faptul că Pepco ar putea deveni şi magazin online în curând. De obicei românii cumpără obiecte de uz casnic, rechizite, jucării, dar şi haine din magazinele fizice ale cunoscutului retailer. Iată că retailerul a decis că ar fi timpul să treacă şi în varianta online, ceea ce înseamnă că mai mulţi clienţi vor avea acces la produsele preferate. Desigur, acest sistem vine cu o mare provocare: stocul produselor. „Nu ne-am hotărât încă, dar suntem în faza de testare. Pentru noi, este important să găsim un model sustenabil care să nu dezamăgească clienții. Dacă vom implementa un sistem de click-and-collect sau vom livra la domiciliu, trebuie să fie foarte bine pus la punct.
De exemplu, avem provocări legate de stocuri: dacă avem 10 bucăți dintr-un produs, acestea pot dispărea rapid din magazin fizic înainte ca sistemul să înregistreze o comandă online. Dacă nu implementezi corect, riști să pierzi încrederea clienților. Noi explorăm opțiuni care să aducă valoare fără a afecta vânzările actuale”, spune Bogdan Grigoriu, director regional de operațiuni.
Începutul Pepco a fost în 2004, în Polonia
Bogdan Grigoriu mai spune că „vrem să fim în continuare lider de piață în ceea ce privește furnizarea de produse la prețuri accesibile. Acesta este motivul pentru care am implementat prețuri mai mici la categoriile de haine și articole pentru casă. Ne dorim ca fiecare persoană care intră într-un magazin Pepco să aibă certitudinea că produsele pe care le cumpără sunt de înaltă calitate și la un preț excelent”.
Începutul Pepco a fost în 2004, în Polonia. Pentru anul financiar 2022-2023, de exemplu, la nivel global, polonezii au avut încasări de peste 5,65 de miliarde de euro, cu 17% față de anul fiscal anterior.