Opel a dezvăluit o nouă interpretare a emblemei sale, „Blitz”, care va apărea pe vehiculele de serie încă din 2024.
Marca germană, parte din Grupul Stellantis, va folosi începând din 2024 un logo reinterpretat. Fulgerul din logo-ul Opel are acum un design nou și va face parte din busola Opel, unul din elementele centrale de design ale mărcii. Fulgerul – sau “Blitz” în limba germană – este strâns asociat cu electricitatea și este emblema perfect pentru a simboliza abordarea Opel față de era electromobilității.
„Blitz” este mai relevant decât oricând. Nu numai că simbolizează angajamentul nostru față de democratizarea inovației și mobilității, dar ne transmite și angajamentul de a deveni un brand complet electric în Europa până în 2028. În acest an, vom avea deja 15 modele electrificate în portofoliu și putem spune cu mândrie că Opel este electric”, a declarat CEO-ul Opel, Florian Huettl.
Aspect modern și progresiv pentru ”Blitz”
„Blitz-ul este icoana pentru filozofia noastră îndrăzneață și pură. Noul „Blitz” ascuțit, încrezător, intersectează inelul pur de susținere, dând emblemei noastre emblematice un aspect modern și progresiv. Este poziționat cu mândrie în centrul busolei noastre, care este principiul nostru cheie de design grafic. Busola este coloana vertebrală a elementelor noastre de design, fie că vorbim despre exterior sau interior”, a declarat Mark Adams, Vicepreședinte design.
Producătorul german de mașini va lansa treptat noul „Blitz” în portofoliul său de produse în următorii ani, primul vehicul de producție urmând să aibă noul aspect în 2024. Cu toate acestea, CEO-ul Opel, Florian Huettl, a anunțat că noua emblemă va avea loc în acest an. deja. „IAA Mobility este unul dintre cele mai mari expoziții auto din lume și, prin urmare, locația perfectă pentru a prezenta cu mândrie un public larg, internațional, noului nostru „Blitz”. În plus, avem și o surpriză planificată. Vizitatorii prezenței noastre la München vor fi încântați”, a spus el.