Un brand din România aduce o nouă bere în lumina reflectoarelor. „Este făcută pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent”, spune compania care a „reinventat-o”. Adică pentru nostalgici! Și nu numai…
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își extinde portofoliul și lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invită consumatorii la o pauză binemeritată. Compania anunță că băutura va fi disponibilă atât la doză de aluminiu, cât și la sticlă, în mai multe cantități.
Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”, noul brand intră în segmentul core și mizează pe momentele de răgaz din activitățile de zi cu zi și pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.
„Suntem încântați să continuăm expansiunea portofoliului nostru și să oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta în segmentul core. Caraiman are o rezonanță solidă, poartă rădăcini românești și invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îți tragi sufletul! Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa și ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au întâmpinat Caraiman”, spune Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Bere Caraiman, brand surpriză
„Este și o oportunitate de creștere pe care o oferim clienților prin divesificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piață. De asemenea, noua lansare contribuie la ambiția noastră de a ne consolida poziția în segmentul core, unde suntem prezenți acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier și Caraiman”, mai punctează Mihai Voicu.
Bergenbier S.A. este un producător activ în ceea ce privește lansările de produse și sortimente noi. Anul acesta, brand-ul surpriză vine din segmentul core, Caraiman fiind o marcă pe care compania a mai produs-o în trecut, acum aproape două decenii.
Bere cu 4,6% alcool
„Caraiman este readucerea în lumina reflectoarelor a unui brand românesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natură. Din studiile noastre, 80% din consumatorii români își doresc un ritm mai puțin intens al vieții, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian. Este acel moment când ajungi în vârf de munte, pui rucsacul jos și îți tragi sufletul. Mizăm pe o comunicare integrată 360 pentru Caraiman, cu atenție atât în zona de TV, cât și digital, in-store și prin influenceri surpriză pe care îi vom anunța foarte curând”, completează Victor Teioșanu, Marketing Director.
Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.

Bere cu mărci care acoperă toate segmentele
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze. Este vorba despre Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona.
Precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Citiți și:
De unde putem ridica premiile de pe cheia.
Lucrurile simple sunt cele mai bune (și ca gust). Bavarezii (au cea mai veche berărie din lume, în proprietatea statului bavarez) spun ca berea se face din hamei, malț (de orz – prăjit în diverse grade de ardere, la fel precum boabele de cafea) și apă (vezi ingredientele berii Caraiman): Hopfen und Malz, Gott erhalt’s (hamei și malț, să (ni) le țină Dumnezeu).
Mă bucur să beau o asemenea bere curată (conform legii bavareze de puritate a berii de la 1514, pe care belgienii nu o respectă deloc, băgând în bere tot felul de…). Mare păcat ca UE v-a obligat să o pasteurizați!!!
Berea e ca vinul: cu cât sta se face mai bună, dar nu pasteurizată! Gândiți-vă ce se întâmplă cu laptele proaspăt și ce catastrofă iese din laptele conservat după metoda doctorului Pasteur, dacă e lăsat să stea.
Hai noroc cu sănătate și să ne tragem sufletul.