Echipa redacțională a New York Times a identificat teme care ar putea defini diverse domenii în următoarele 12 luni ale noului an. Una dintre problemele-temă identificate de celebra publicație ar fi faptul că domeniul industrial s-ar putea confrunta cu un test în 2024. Dar există și alte teme…
Industria s-ar putea confrunta cu un test în 2024, notează New York Times. Debitorii îndatorați, care se confruntă cu scadențe iminente ale datoriilor și cu rate ridicate ale dobânzilor, apelează deja la credite private pentru mai multe împrumuturi.
Ceea ce ridică îngrijorarea că creditorii s-ar putea confrunta cu un val de clienți neperformanți. Un șir de eșecuri i-ar putea lovi puternic pe acești creditori, se tem scepticii, lăsând fondurile de pensii, asigurătorii și alți susținători ai fondurilor de credit privat în situația de a rămâne cu sacul gol.
New York Times: Atenție la 8 aprilie 2024
Publicația vorbește și despre o dată pe care trebuie să o notați în agendă: 8 aprilie 2024, data la care se împlinesc doi ani de la fuziunea dintre Warner Media și Discovery pentru a crea Warner Bros. Discovery – și prima zi în care noua companie poate fi vândută fără a risca o factură fiscală mare.
Nu în ultimul rând, NYT vorbește și despre alegerile prezidențiale din SUA. Potrivit sursei, cursa pare să se reducă la o reeditare a celei din 2020, Donald Trump conducând în sondajele de opinie pentru a fi candidatul republican, în ciuda problemelor sale juridice tot mai mari. Marea întrebare este cum vor reacționa liderii din mediul de afaceri.
Se vor coagula în jurul (și își vor direcționa banii către) un candidat de genul „oricine, dar nu Trump”? Nikki Haley, fostul guvernator al Carolinei de Sud, conduce această cursă, dar are un drum lung de parcurs pentru a-l ajunge din urmă pe Trump. Președintele Biden, care a luat o serie de decizii importante în ceea ce privește economia, speră că alegătorii vor începe să simtă o relansare economică pentru a-și inversa ratingul scăzut în sondaje.
New York Times: Atenție și la AI
La finele anului 2022, lansarea ChatGPT a propulsat IA în conștiința publică, reamintește NYT. În 2023, companiile au experimentat noi modalități de a încorpora tehnologia în operațiunile lor, dar puține dintre ele își revizuiseră încă procedurile pentru a face față acesteia.
Încă nu este clar ce anume va însemna inteligența artificială pentru locurile de muncă, dar în 2024 este posibil să vedem mai multe companii luând decizii privind utilizarea acesteia în moduri care vor avea consecințe asupra angajaților.