În mod evident orice tip de alegeri are la bază un țel, o echipă, un concept, o lozincă definitorie, un candidat si o sursă de finanțare, toate împachetate frumos într-un ambalaj de imagine cat mai ademenitor. Bineînțeles pe lângă toate acestea și niște oameni la butoane dirijați de un sistem condus de afară ca altfel nu se poate!
Cele întâmplate până acum în România se constituie într-un veritabil manual așa după cum observăm cu toții așa ca haideți să le analizăm împreună.
Telul – Puterea președintelui!
Ce înseamnă puterea președintelui puțini știu, dar în principal ea constă din accesul unic la dosarul oricui din România și mai ales accesul și decizia unică la tot ce ține de banii adevărați care vin de la UE. La UE unde Orban al Ungariei ne-a dat lecții de patriotism și tehnică de negociere în interesul țării lui blocând decizii de milioane și chiar miliarde de euro.
Abia acum, după ce Iohannis – timp de zece ani si, ne-a arătat tuturor cum a reușit să ne mintă și să își negocieze doar interesele lui personale și de gașcă în detrimentul României și al românilor, a început alegătorul să vadă marea abureala din sintagma republică semiprezidențială. Astfel ca Telul, tronul de Președinte, a fost bine și frumos ambalat în fraze și cuvinte sforăitoare de genul România educată șamd.
Echipa sau secretul succesului/insuccesului?
Mai mare sau mai mică, mai calificată sau nu, etc echipa este cea care documentează, crează și aplică deciziile de campanie răspunzând de rezultatele obținute.
O echipă, oricare ar fi ea costă însă și aici sunt prețurile sunt în bani și în “natură”, si pe care candidatul și le asuma. Așa am aflat cu toții din presă dar post alegeri, ca echipa lui Ciucă de la PNL a decis să se dea voturi și să se facă campanie din banii candidatului pentru… contracandidatul Georgescu iar cea a lui Ciolacu de la PSD sa dea voturi lui Simion!!!
Greu de înțeles pentru orice om normal nu-i asa?
Conceptul sau cheia campaniei
Conceptul este cheia fiecărei campanii și ca niciodată până acum el diferea de la echipă la echipă și candidat la candidat, pentru că pe baza lui construiesc tacticile și strategiile campaniei de către echipă.
Astfel când a fost ales președinte Iliescu conceptul a fost “comunismul cu fața umană” în antiteză cu cel al lui Ion Rațiu “valorile democrației”, când a fost ales Constantinescu conceptul era “anticomunismul și antisecurismul” și când a venit KWJ “antipesedismul și valorile europene”.
Acum suveranismului conceptual dezvoltat și individual nuanțat de Gușă, Roșca Stănescu, Georgescu, Simion, Gavrilă, Sosoaca, etc și parțial preluat de Ponta, Ciutacu, etc i se opune o chestie nedefinită și asezonată cu tendințe LGBTQ, Soros, etc. etc. asumată de restul candidaților mai răsăriți în sondaje.
România este un stat unitar și suveran
… scrie pe undeva prin Constituție dacă va reamintiți !!! Acum în fața “suveranismului” nu mai stă nimic în picioare după cum au arătat turul întâi și toate sondajele de până acum.
Așa că echipele care nu au pus suveranismul în planul principal sau l-au negat, au pierdut turul întâi cu brio și au trebuit să producă în contrapartidă etichetele de suveranisti vopsiți, antieuropeni, antiNATO, putinisti, etc etc. Aici este prima unicitate de manual pentru ca cel care a câștigat turul întâi a fost suveranist iar restul perdanților anti suveranisti adică împotriva poporului suveran!
Conceptul general de luptă împotriva suveranismului a fost realizat pe studii de piață și pe experiența media analizată pe mentalul alegătorului român de către echipele candidaților uneori și cu ajutorul AI.
Știm cu toții ca Oxford Analitica a fost primul semnal public cu privire la ce înseamnă culegerea de date și formarea algoritmilor, dar marea masă de alegători și-a văzut de postări în continuare. Fiindcă Facebook a dat un președinte prin KWJ poreclit și “președintele FB” după victorie, au apărut și alte rețele. Potul cel mare l-au luat însă …chinezii cu al lor TikTok pentru ca au înțeles mai bine ce se vrea de la o rețea și suveraniștii s-au pliat perfect pe el câștigând indubitabil lupta cu restul concurenților.
NU sau cuvântul ce definește azi națiunea română
A doua direcție conceptuală este cea bazată pe fenomenul media care la noi este unic pentru că se bazează pe cuvântul care definește în acest moment întreaga națiune română: NU!
Nu este bun candidatul x, nu este bine ce zice candidatul y, nu este adevărat ce susține candidatul z, nu sunt bune măsurile lui v, etc. etc.!
Toate versus ce vedem cu toții: nu mai facem față inflației și prețurilor, nu mai avem justiție deloc, nu suntem decât sclavii europeni, nu mai vrem să fim mințiți pentru votul nostru șamd șamd.
Lozinca sau eticheta de pe ambalajul candidatului
Prin declararea unor lozinci intenționat greșite echipele unor candidați au reușit să “ia fața” celorlalți pentru că toată presa pro sau contra a trebuit să preia știrea respectivă și în mod gratuit a dat dreptul la replică prin dezmințiri, clarificări etc. Cazul “inundația” este elocvent, dar mai tare este cel al candidatei lăsate fără sprijin de propriul partid! Înaintea lor lozincile cu: “vin rușii” – aluzie la minciuna amestecului rusesc printr-o rețea chinezească deținută și controlată din Europa pentru România și plătită parțial de echipa PNL pentru campania contracandidatului independent și suveranist; “ne scoate din UE și din NATO”, “noi o ducem bine dar nu vreți să recunoașteți”, “ am mărit pensiile” etc nu au făcut decât să întărâte și mai tare nemulțumiții de situația economică proastă a cetățeanului de rând. Cetățean votant care vede că promisiunile făcute până acum în schimbul votului său au fost simple minciuni și viața lui este mai grea, mai scumpă, mai fără viitor și opțiuni reale.
Curios este că toți candidații așa-zis proeuropeni și prodemocrati și proNATO și proLGBTQ, nu au susținut niciodată în campaniile lor revenirea diasporei acasă și asta din cauză ca analiștii lor fiind străini nu au luat în considerare un lucru esențial și definitoriu nației noastre: dorul de casă și legătura cu glia.
Analizând global votantul diaspora și neglijând exact cel mai important și definitoriu lucru al acestuia, dorința de a reveni acasă, acei thinktanker-i au produs scorul din primul tur spre stupefacția tuturor!
Programul internațional și gratuit al INFOCONS dacă ar fi fost folosit de acești gânditori, i-ar fi ajutat enorm în identificarea celor de mai sus pentru ca așa puteau vedea multe din cele descrise anterior, dar fiind moca nu e bun deh!
Banii vorbește!
Toate pleacă de la bani, știm cu toții, dar în cazul de față este o culme a culmilor deoarece campania aceasta de manual va intra în istorie și pentru asta.
Pentru aceasta ar trebui să revedem un pic ce mare campanie de presă s-a făcut pentru sumele fabuloase de ordinul miliardelor de euro, promise României prin PNRR-ul făcut de USR-istii care și-au asigurat contracte bine plătite pentru consultanță în proiectele incluse în el, dar nu au prevăzut un leu pentru agricultura țării! Dar mai ales să vedem și câți bani au venit în mod real din fondurile promise, și mai ales pentru ce.
Așa vom vedea cat de importantă este în realitate funcția de președinte al României, chestie atât de ascunsă votantului de rând până acum!
De asemenea, nimeni nu știa și nici măcar nu bănuia până acum, despre ce sume se discută într-o astfel de campanie, iar acum am aflat cu toții – tot din presă, că pentru fiecare minut de antenă pentru publicitatea electorală statul român plateste doar opt mii de euro! Și că potul per tur, conform presei, este de 240 de milioane de euro per total plătiți toți din bugetul statului, adică din taxele și impozitele noastre!!!
Vorba unui pasager din cursa de Madrid, “la banii ăștia CCR ar vinde-o și pe mama Constituției la pachet cu România și întreaga nație, nu numai pe candidatul suveranist afectat”.
Și în afara regulilor jocului de până acum, Candidatul antisistem a spart piața și a deranjat piața media și politica prin lipsa finanțărilor directe rambursabile de către stat și refuzul său de a apare la televiziunile abonate la sistemul de plată a publicității electorale, așa că decizia anulării turului doi capătă astfel și motivația financiară directă.
Asta după ce, tot conform presei, Toni Greblă a fost executat direct de către PNL prin schimbarea din funcția de șef al Autorității Electorale pentru refuzul de a dispune plata a peste un milion de euro către partid cheltuieli electorale.
Și ca să priceapă toți, cazul execuției publice a lui BogPR de către miliția ce ne păzește să nu greșim votul, a fost una din cireșele de pe tort, chestie care ne arată ca justiția oarba și corectă este un mit publicistic și atât!
Escape route sau ușa din dos
Stalin spunea că nu contează câți votează, ci cine numără voturile, dar oamenii de la butoane, prinși între Scila și Caribda – Adică Trump and comp și Soros and UE, au gândit altfel se pare.
Neștiind cine iese președinte în America, nu au putut miza direct, iar alegerea lui Trump a distrus eșafodajul sorosist la nivel global și mai ales european. Așa că s-a luat decizia logică și tipică nouă românilor de a trage de timp până se liniștesc apele, drept pentru care apare normală decizia CCR de anulare a turului doi.
În imbecilitatea lor – fac trimitere la termenul latin și nu la cel uzual greșit folosit la noi, francezii printr-un reprezentant de frunte al lor, s-au lăudat public cu realizarea acestei anulări a turului doi de la noi, chestie care a durut-o până si pe tata Floarea, tiganca vânzătoare de flori de la Piața Matache darămite pe milioanele de votanți pro sau contra candidaților.
Doar că apele nu s-au liniștit deloc, mai ales în Europa, unde Macron vrea să ia locul lui Merkel în istoria conducerii ei, dar din cauza prostatei …doamniei Macron – ca să cităm un banc la modă, dă de zor cu stangul în dreptul Constituției, democrației și suveranității României !
În fața cerinței repetate a reluării turului doi și a promisiunilor candidatului suveranist de a readuce înapoi acest tur, manevra aceluiași USR aservit Franței de a o scoate din campanie pe candidata lor, trebuie privită nu ca un puci de palat al unor inconștienți, ci ca o manevră pregătită din timp de anulare din nou a alegerilor.
De data aceasta însă decizia va fi pusă pe masa Justiției și nu a CCR-ului pentru ca să nu bată la ochi și să dreagă busuiocul cumva.