Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a declarat că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziţia noului logo al instituţiei, transmite News.ro.
Această afirmație vine după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de suma mare plătită unei agenţii de publicitate pentru un logo care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câţiva euro de pe o platformă de profil.
Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo
Prezent, miercuri, la Ploieşti, la un eveniment organizat de unul dintre marii investitori din România, ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că va exista un control la Loteria Română, după apariţia unor controverse privind preţul de achiziţie al noului logo pentru Loteria Română.
„Am văzut poziţia exprimată şi de Loteria Română şi, da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt aşa cum trebuie făcute. Deşi, eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialişti, la cei care ştiu să facă lucrurile bine. Va fi un control şi la Loteria Română, pentru a lămuri şi această problemă care a apărut în spaţiul public”, a spus ministrul Ştefan Radu Oprea.
Potrivit unor postări de pe Facebook ale unor creatori de conţinut, Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo, cu toate că împlinirea a 117 ani de existență nu este tocmai un moment aniversar „rotund” care să justifice un rebranding.
„Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti marchează o nouă etapă de modernizare şi digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului Noroc pentru toţi românii. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roşu, galben şi albastru cât şi verdele specific loteristic”, a transmis Loteria Română.
Loteria Română are o nouă identitate vizuală
Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului „Noroc pentru toţi românii”. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european, relatează Agerpres.
Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate naţională – roşu, galben şi albastru – cât şi verdele specific loteristic.
Trifoiul cu patru foi, simbolul tradiţional al norocului, bilele de la extragerile loto, momentul cel mai aşteptat de către jucători, precum şi doza de speranţă şi optimism, se metamorfozează într-o nouă identitate vizuală a companiei.