LinkedIn introduce acum și jocuri în platfoma sa. Dar, nu, să nu vă gândiți că cei care conduc rețeaua profesională cunoscută pentru listele de locuri de muncă și sfaturile de carieră au dat în mintea copiilor.
LinkedIn le descrie drept „jocuri orientate spre gândire”. Formatul le este probabil familiar fanilor aplicației The New York Times Games. Fiecare joc poate fi jucat o singură dată pe zi, iar jucătorii își pot împărtăși scorul cu prietenii în mesaje pline de emoji-uri, amintind de „grid-ul Wordle”.
Jocuri LinkedIn: pentru început, trei propuneri
Pentru început, secțiunea de jocuri LinkedIn cuprinde trei propuneri: Pinpoint, Queens și Crossclimb. Acestea sunt disponibile la nivel global atât din LinkedIn News, divizia care le-a dezvoltat, cât și în secțiunea „My Network”, pe desktop și pe mobil.
- Pinpoint: un joc de cuvinte în care jucătorii trebuie să ghicească tema care leagă o serie de cuvinte
- Queens: un joc de puzzle care este puțin asemănător cu o combinație între Sudoku și Minesweeper
- Crossclimb: un joc de trivia care implică ghicirea unei serii de cuvinte de patru litere și plasarea lor în ordinea corectă.
Serviciul va ține, de asemenea, evidența „seriilor”, pentru a încuraja jucătorii să revină în fiecare zi. Dat fiind similitudinile, nu ar trebui să fie surprinzător faptul că jocurile au fost dezvoltate de echipa de știri LinkedIn, care a angajat recent un editor dedicat de jocuri.
LinkedIn susține că jocurile au scopul de a ajuta utilizatorii să înceapă conversații și să fie într-o competiție amicală.
VP de produs al LinkedIn, Dan Roth, spune că inspirația este „primul rebus” din ziarul New York World acum peste o sută de ani. ”Aceste jocuri nu sunt concepute pentru a fi doar jucate. Nu ne implicăm în lumea jocurilor doar pentru a intra în lumea jocurilor. Ideea este de a te juca jocuri care te pot ajuta să gândești diferit și să te conectezi cu rețeaua ta”, a declarat Roth pentru Engadget.
Însă analiștii spun că este foarte probabil ca ideea să fi fost dată tocmai de succesul pe care l-a avut NY Times cu achiziționarea Wordle, în 2022. Unul care a determinat și alte publicații, în special din SUA și Marea Britanie, să ofere propriile lor jocuri de cuvinte și puzzle-uri.