Lidl a anunțat schimări majore în politica grupului. Clienții lanțului de magazine se pot aproviziona mult mai ușor din acest an. Supermarkturile retailerului german sunt amplasate în zone aglomerate din orașe, dar se pare că acest lucru se va schimba în perioada următoare.
Grupul german Lidl plănuiște să deschidă alte 37 de supermarketuri la noi în țară, însă acestea vor fi amplasate la scările blocurilor.
Lidl va deschide 37 de magazine noi în țara noastră
Irina Mureșan, de altfel membru în Consiliul de Conducere Lidl și Director Național Servicii Centrale și Expansiune, a dezvăluit planurile retailerului german pentru țara noastre. Astfel, grupul german va deschide în țara noastră alte 37 de magazine mai mici, unde clienții își pot face cumpărăturile.
În ianuarie și februarie grupul Lidl a deschis deja 12 magazine și urmează ca până la finalul anului să deschidă alte 37 de magazine, care vor funcționa la periferiile dezvoltate ale micilor și marilor orașe. „În primele 2 luni ale acestui an am deschis deja 12 magazine, iar până la finalul anului scopul nostru este să deschidem, în total, 37 de magazine.
Pentru a susţine strategic și operaţional această accelerare, mizăm pe o flexibilizare a strategiei noastre de expansiune și construcţii, pe intrarea în suburbiile dezvoltate în apropierea marilor oraşe, precum şi în oraşele mici”, a precizat Mureșan pentru profit.ro.

Noile magazine ar putea fi deschise la parterul magazinelor
În funcție de decizia companiei noile magazine Lidl ar putea fi deschise la parterul blocurilor sau chiar la etaj. „În ceea ce privește tipologia magazinelor, ne orientăm către formate variate: fie locaţii cu sală de vânzare la parter, fie magazine cu parcare la parter și sală de vânzare la etaj, acolo unde terenul este mai mic, dar dorinţa noastră de a oferi cât mai multe locuri de parcare, la fel de mare”, a mai adăugat aceasta.