Federația Română de Fotbal a semnat un parteneriat care privește ținuta oficială a echipei naționale de fotbal. Cine va fi partenerul fashion și cum vor fi „îmbrăcați” tricolorii în acest an de revenire la Campionatul European.
FRF și brandul Bigotti au anunțat, joi, semnarea unui parteneriat privind ținuta oficială a fotbaliștilor de la echipa națională. Durata parteneriatului va fi cel puțin până la finalul anului 2027, marcând un angajament pe termen lung între cele două părți.
Brandul Bigotti va aduce în prim plan stilul și eleganța inconfundabile pentru care este recunoscut, reprezentând astfel o adiție deosebită la imaginea echipei naționale în anul în care tricolorii revin la Campionatul European.
Evenimentul în care a fost oficializat parteneriatul a avut loc la Casa Fotbalului, în sala ”Ioan Chirilă”, în prezența președintelui FRF, Răzvan Burleanu, a Directorului de vanzari Bigotti, George Olteanu si a Directorului Corporate Bigotti, Alina Dinu.

Fashion și fotbal
„Eleganța și rafinamentul Bigotti, unul dintre liderii de piață din România, vor îmbrăca echipa noastră națională. Acest parteneriat reflectă angajamentul nostru pentru excelență, dar și sprijinul pentru industria locală. Mă bucur că un brand național de succes recunoscut pentru calitatea și stilul său ireproșabile își dorește să-i susțină pe tricolori. Suntem încrezători că această colaborare va contribui la creșterea vizibilității și promovării echipei naționale, consolidându-ne poziția în inimile suporterilor”, s spus Răzvan Burleanu.
Reputație în fashion
Brand emblematic pentru moda din România, Bigotti si-a creat o reputatie proeminenta, impunandu-se in ultimii aproape 30 de ani prin inovatie, inalta calitate si o preocupare constanta pentru armonizarea elegantei rafinate si a tendintelor actuale, orientate spre confort si expresie autentica.
Prin diversitatea colectiilor din portofoliul sau, de la tinutele de ceremonie la piesele smart, casual si accesorii, Bigotti promoveaza un stil elaborat inconfundabil, care militeaza pentru recuperarea elegantei impecabile, integrand in acelasi timp prospetimea unei viziuni moderne originale in care sa se regaseasca fiecare barbat, indiferent de varsta sau tipologie.

Parteneri în fashion. Noi cu Bigotti, ei cu…
Tot pe 21 martie, Federaţia Germană de Fotbal (DFB) a făcut și ea un anunț de parteneriat fashion. Respectiv, a anunţat că, începând cu anul 2027, echipa naţională a ţării va schimba sponsorul tehnic, urmând să renunţe la Adidas, în favoarea Nike.
Parteneriatul cu Nike este programat să înceapă din ianuarie 2027, iar contractul se întinde pe o durată de opt ani, în care firma americană de echipament sportiv va îmbrăca toate echipele naţionale ale Germaniei.
„Atribuirea contractului viitorului partener furnizor, Nike, este rezultatul unei licitaţii transparente şi nediscriminatorii”, a declarat Holger Blask, preşedintele consiliului de administraţie al DFB. „Nike a făcut de departe cea mai bună ofertă economică şi a impresionat, de asemenea, cu viziunea sa legată de conţinut, care include şi un angajament clar pentru promovarea sportului amator şi popular, precum şi dezvoltarea durabilă a fotbalului feminin în Germania”, a continuat Blask.
Adidas, firma care a pierdut licitaţia, este partener al DFB de mai bine de şapte decenii, iar parteneriatul actual va expira la finele anului 2026.

Citiți și:
Pit stop Fashion: Geanta care „cântă” de la Balenciaga se află în România și e păzită! /VIDEO