Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Extern > Jamie Oliver acuză companiile alimentare. Ce folosesc ca să atragă copiii
Jamie Oliver acuză companiile alimentare. Cum atrag copiii

Jamie Oliver acuză companiile alimentare. Ce folosesc ca să atragă copiii

De Roseti Roxana Publicat 2024-05-03
Distribuie

Un raport realizat la comanda Bite Back, asociație a cunoscutului bucătar Jamie Oliver, a scos la iveală informații îngrijorătoare legate de mari companii alimentare. Acestea s-ar folosi de personaje din desene animate pentru a-i convinge pe copii să își dorească mâncare nesănătoasă.

Contents
Nimeni nu se poate abuza de sănătatea celor miciTrucul despre care vorbește Jamie Oliver

Cunoscute companii alimentare se folosesc de personaje din desenele animate și de ambalaje atractive, pentru a-i convinge pe copii să își dorească produsele nesănătoase pe care le produc. Sunt concluziile unui raport al experților în nutriție, un raport realizat la comanda Bite Back.

Bucătarul Jamie Oliver îi acuză pe marii producători de alimente că folosesc intenționat aceste ambalaje atractive ca să le vândă copiilor mai multă mâncare nesănătoasă. Raportul a fost realizat de Action on Salt, un grup de experţi în alimentaţie cu sediul la Universitatea Queen Mary din Londra,

Experții au analizat peste 260 de dulciuri vândute în Marea Britanie fabricate de 10 mari companii. Au constatat că 78% dintre produse au un conținut mare de grăsimi sau de zahăr.

Jamie Oliver susține mâncarea sănătoasă
Jamie Oliver susține mâncarea sănătoasăThe Sydney Morning Herald

Nimeni nu se poate abuza de sănătatea celor mici

Experții au constatat că 78% dintre produse au un conținut mare de grăsimi sau de zahăr. Aproape 70% dintre dulciurile care aveau un personaj animat pe pachet au fost considerate nesănătoase, iar 80% dintre produsele analizate foloseau culori vii, precum şi modele şi litere amuzante pentru a atrage atenţia copiilor, după cum se arată în raportul citat de The Guardian.

„Unele întreprinderi se folosesc de ambalaje atrăgătoare pentru copii pentru a le oferi acestora produse nesănătoase. Printre acestea se numără Kinder Surprise, M&Ms, Randoms şi Monster Munch Giants – toate se ascund în spatele unor ambalaje colorate, atrăgătoare pentru copii, în timp ce îşi îndoapă produsele cu zahăr şi grăsimi”, spun cei de la Bite Back. Raportul a a constatat, de asemenea, că multe produse atractive pentru copii fabricate de Mondelēz International  – respectiv 58 de produse, erau nesănătoase. De asemenea,  22 de produse ale Ferrero conţineau cantităţi mari de grăsimi, sare sau zahăr.

Jamie Oliver acuză: Nimeni nu trebuie să se joace cu sănătatea copiilor
Jamie Oliver acuză Nimeni nu trebuie să se joace cu sănătatea copiilorThe Spectator

Trucul despre care vorbește Jamie Oliver

Asociația Bite Back a bucătarului Jamie Oliver va prezenta concluziile raportului care face parte dintr-o anchetă mai amplă privind alimentele ultraprocesate, dieta și obezitatea în Camera Lorzilor. De altfel, Jamie este cunoscut, printre altele, pentru campaniile legate de faptul că nimeni nu trebuie să se joace cu sănătatea copiilor.

„Fie că este vorba de personaje amuzante, imagini luminoase sau forme noi şi interesante, aceste companii schimbătoare le aleg pentru că ştiu că vor capta minţile tinerilor. Acest truc … este încă un alt mod prin care companiile bombardează copiii cu mâncare nesănătoasă de tip junk food”, este de părere Oliver.

“Am observat că în ultima vreme, în media au apărut tot mai multe reclame care conțin aceste tip de ambalaje. Copii până la 11 ani nu știu să deosebească un produs care are în spate o strategie de marketing foarte bună de un produs care este sănătos. Aceste ambalaje care sunt irezistibile ascund produse care nu sunt sănătoase. Noi ca părinți trebuie să fim foarte atenți, și să le explicăm copiilor.

Alternativele sănătoase sunt cele făcute în casă sau cofetăriile artizanale care produc aceste tipuri de dulce”, a comentat doctor Simona Carniciu (medic specialist în diabet, nutriție și boli metabolice), la Antena 3 CNN, pe marginea raportului asociației lui Jamie Oliver.

Citiți și: Investigație în lumea copiilor influenceri: Insta-mame și insta-prădători

Similare

author avatar
Roseti Roxana Redactor
Redactor șef Documentare externă Rompres – actuala Agerpres, editor al Edițiilor de Colecție – Jurnalul Naționa editor al Jurnalului de Duminică – supliment al Jurnalului Național jurnalist online și print la Evenimentul Zilei senior editor la Revista CARIERE contributor la Elita României ș.a.
See Full Bio
LifeStyle Actualitate Business Opinii Politica
social network icon

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Revista presei străine, 21 mai: Alegerile prezidențiale din România , sub semnul contestării. Presa internațională reacționează la victoria lui Nicușor Dan și acuzațiile lui George Simion
Revista presei străine, 21 mai: Alegerile prezidențiale din România , sub semnul contestării. Presa internațională reacționează la victoria lui Nicușor Dan și acuzațiile lui George Simion
Greșelile capitale care l-au îndepărtat pe George Simion de președinția României
Cerere de anulare a alegerilor prezidențiale 2025: AUR cheamă oamenii să facă contestații la CCR / FOTO
Cine este Darryl Nirenberg, noul ambasador SUA în România
Prima reacție de la Cotroceni, după ce Trump a anunțat noul ambasador al SUA în România
Taguri:copiiidesene animateJamie Oliver acuzăJamie Oliver acuză companiile alimentaremâncare nesănătoasăproducătorii de alimenteproduse nesănătoase
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
1 Comentariu
  • Pingback: Jamie Oliver, gonit din librării de indigeni

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Moartea Domnului Lăzăr(Georg)escu

Moartea Domnului Lăzăr(Georg)escu

Un nou film de la studiourile politicii de pe Dâmbovița apare în curând pe televizioarele cu tub catodic ale poporului, cele care…

Citeste mai mult
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
Darryl Nirenberg, noul Ambasador al SUA în România
Darryl Nirenberg, noul Ambasador al SUA în România
Ședință crucială la CCR: Se decide soarta alegerilor prezidențiale. George Simion a depus contestație
A murit actorul George Wendt
SRI, schimbări la vârf. Cine vine la butoane în mandatul lui Nicușor Dan? Surse
“Lipsa de somn îngrașă!”. Câte ore trebuie să dormim pe noapte
Zsolt Vago a murit într-o expediție în Nepal. Avea 48 de ani și era cameraman la Pro TV / Ultimul mesaj
Sfinții Împărați Constantin și Elena, mesaje și urări. Ce nume se sărbătoresc pe 21 mai
Primar Alexandru Zidaru zis Makaveli – Cele 10 Porunci pentru București
Sfinții Împărați Constantin și Elena, protectorii creștinismului. Tradiții și superstiții pentru 21 mai
Director INSCOP: Prezența record și votul vârstnicilor, decisive în turul 2; Simion perceput drept o „catastrofă economică”
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro