Cazul legat de o tânără influenceriță decedată în condiții suspecte a captat atenția social media. Cunoscută sub numele de „Russian Nana”, a murit după ce a petrecut 38 de zile în comă în urma unor analgezice luate pentru a combate mahmureala. Există însă unele supiciuni.
Fata de 31 de ani, originară din Rusia și care locuia în provincia Guizhou, China, a murit duminică trecută, după cum a raportat partenerul ei printr-un mesaj emoționant adresat adepților săi, potrivit Lavanguardia. Povestea Nanei a început cu puțin peste un an în urmă, când a ajuns în China cu scopul de a studia. Cu toate acestea, viața ei a luat o întorsătură neașteptată când s-a îndrăgostit de Wang Tao, un artist local. Relația lor amoroasă și figura carismatică a Nanei au captat rapid atenția pe rețelele sociale chineze, unde a devenit cunoscută drept „Nana rusă”.
Pe contul ei Douyin, o rețea de socializare chineză, Nana a acumulat peste 60.000 de urmăritori datorită simțului umorului și personalității sale, două calități care au rezonat profund la fanii ei și i-au adus o legiune loială de adepți.
Ghinion pentru influenceriță
Rezultatul tragic al poveștii ei a început într-o noapte de 27 martie, după ce ea și Wang erau la petrecere cu prietenii. Simțind primele simptome ale mahmurelii, Nana a luat niște analgezice și s-a culcat, dar a fost găsită ulterior inconștientă.
În ciuda eforturilor de a o trezi, a fost imposibil și a trebuit dusă de urgență la spital. În timpul comei sale, Wang Tao și-a împărtășit speranța pentru recuperarea Nanei pe rețelele de socializare. Cu toate acestea, ea nu și-a recăpătat niciodată cunoștința și a murit la 38 de zile după acel incident fatidic. Partenerul său a anunțat a doua zi vestea morții sale într-un scurt videoclip pe Douyin.
Deși nu este clar dacă autoritățile investighează exact tipul de analgezice pe care Nana le-a luat și dacă acestea au contribuit la moartea ei, există suspiciunea că ar putea fi Fentanyl care este produs în unele laboratoare ilegale din țară. Acest opioid este atât de puternic încât o dozare incorectă poate duce la supradoze accidentale și fatale, care ar fi putut juca un rol în acest eveniment trist.
Alt influenceriță, alt caz suspect
Recent, o altă influenceriță celebră a murit la doar 29 de ani. A fost găsită fără suflare în propriul apartament. Vestea a fost dată de sora sa, pe rețelele de socializare. Oamenii legii au deschis o anchetă în acest caz.
Eva Evans, influenceriță din New York, renumită pe TikTok, a fost găsită moartă în apartamentul său, de către un prieten. Vestea dată de sora sa a venit ca un șoc pentru admiratorii tinerei, care avea doar 29 de ani. „Familia mea a primit vestea că Eva, frumoasa mea soră, scumpă, fabuloasă, creativă, grijulie, a murit. După 24 de ore, încă mă aflu într-un ciclu constant de negare și acceptare, așa că știu cât de greu de procesat va fi această veste. (…). Mi-aș dori să o am pe Eva aici, acum, pentru că ea ar avea cuvinte mai bune și ar ști cum să spună ceea ce eu nu știu. Veți auzi mult mai multe de la mine despre cât de mult înseamnă Eva pentru mine și cât de diferită va fi lumea fără ea”, a scris Lila, sora Evei, pe contul personal de Instagram.
Ea a fost descoperită spânzurată și cu un bilet de adio lângă ea, care conține un mesaj ambiguu. Tânărul a alertat poliția și s-a deschis o anchetă în acest caz.
”Prietenul a sunat la 911, iar când a sosit poliția … acesta a spus că nu știa ca Eva să fie deprimată sau tulburată emoțional. Când au ajuns paramedicii, tânăra a fost declarată moartă la fața locului. Nu existau răni neobișnuite și nu existau semne de luptă. A fost găsit și un bilet de adio, al cărui conținut nu este clar în acest moment. În ciuda semnelor evidente a ceea ce pare a fi un act de sinucidere… ni s-a spus că încă nu s-a stabilit cauza oficială a morții, fiind așteptate rezultatele toxicologice”, a precizat o sursă pentru TMZ.
Nu se cunosc detalii despre cauza sinuciderii, căci niciodată Eva nu a spus că ar avea probleme. În schimb, a mărturisit la un moment dat că tatăl ei și-a luat viața în anul 2018. Pe TikTok, era cunoscută pentru postărle de conținut ”day in the life”, despre tineri de 20 de ani din New York. Ea a creat și un serial online, intitulat ”Club Rat”.
Citiți și: Influencerii în lesa UE. Se vrea „alfabetizarea mediatică”