Teatrul Național „I.L. Caragiale” din București vine în întâmpinarea publicului cu o inițiativă inedită: o stație de taxi special amenajată în parcarea teatrului. Despre ce este vorba.
Teatrul Național din București și Meridian Taxi vin în întâmpinarea spectatorilor cu inițiativă care va fi pusă în practică din 22 ianuarie 2025, chiar după finalul spectacolului „Pădurea spânzuraților” (în jur de ora 22.40). Este vorba despre o stație special amenajată în parcarea teatrului, care le va oferi iubitorilor de cultură o modalitate facilă de a-și continua seara în liniște, fără grija frigului sau a întunericului. Acest parteneriat le este dedicat tuturor celor care cred că magia spectacolului nu ar trebui să se oprească odată cu coborârea cortinei, potrivit TNB.
Așadar, din dorința de a veni în întâmpinarea spectatorilor care frecventează spectacolele TNB și care se confruntă adesea cu probleme de mobilitate din cauza blocajelor de trafic, atât la orele de vârf (care coincid cu orele de începere a spectacolelor TNB), cât și la orele târzii când se încheie unele reprezentații, compania de taximetrie menționată a încheiat recent cu TNB un Protocol de parteneriat în baza căruia oferă un serviciu exclusiv cu avantaje premium de acces la servicii de taxi la comandă spectatorilor TNB, atât la plecarea acestora de la TNB, cât și la venirea lor la spectacole sau alte evenimente desfășurate la TNB.
Cu taxiul la TNB
Totul presupune preluare rapidă a comenzii, acces imediat la locul de preluare (situat în perimetrul parcării TNB), plata cursei cu POS, sincronizarea fluxului de mașini disponibile cu numărul de spectatori, plata cu cardul în aplicație mobilă, comandă prin Whatsapp și Instagram etc.
Astfel, pe baza unui cod QR afișat în incinta foaierelor TNB, spectatorii vor putea iniția prin telefon comanda unui taximetru din flota Meridian, recepționând imediat și detaliile necesare pentru efectuarea cursei, fiind dirijați spre punctele de sosire/preluare clienți amplasate vizibil în parcarea exterioară a TNB.
Compania va prelua automat comenzile clienților TNB, dirijând cu prioritate taxiuri către această zonă special amenajată de către TNB în parcarea proprie, denumită în continuare „punct de sosire/preluare clienți”. La sosirea taxiurilor, clienții vor fi validați de către șoferi pe baza mesajelor primite pe telefon și transportați la destinațiile dorite.
Citiți și: 50 de ani cu Teatrul Național din Capitală! Aniversare specială. Ce nu știați despre TNB