Cu câteva luni înainte de concertele Coldplay programate în India, pentru luna ianuarie, există o cerere atât de mare de bilete, încât au ajuns să se vândă cu 11.000 de euro bucata, pe piața neagră. Pe platforma oficială sunt sute de mii de oameni pe lista de așteptare.
Bilete cu prețuri uriașe la concertele Coldplay din India
Coldplay are programate trei concerte în Mumbai în luna ianuarie ce fac parte din turneul foarte popular Music of the Spheres și reprezintă primele concerte pe care Coldplay le va susține în India din anul 2016. Este drept că India are o populație de aproape 1.5 miliarde de oameni, însă mare parte a populației se zbate într-o sărăcie extremă și sunt oameni nevoiți să supraviețuiască cu doar 2 dolari americani pe zi.
Cu toate astea, există oameni în India care se bat pe bilete de mii de euro la concertele Coldplay.
Biletele au fost scoase la vânzare pe site-ul BookMyShow (BMS) la ora locală 12:00 pe data de 22 septembrie, dar, pentru mulți utilizatori, website-ul și aplicația nu au funcționat din cauza cererii foarte mari. Când fanii au reușit să intre pe lista virtuală a cumpărătorilor au descoperit că sunt sute de mii de utilizatori în fața lor. Biletele se vindeau cu sume cuprinse între 2.500 și 35.000 de rupii (între 30 și 417 dolari).
În doar câteva minute, toate biletele s-au vândut și au reapărut pe alte platforme online, unde costau până la 960.000 de rupii (11.458 de dolari).
Scandal imens în India din cauza concertelor Coldplay
Pentru că biletele scoase la vânzare, în mod legal, s-au epuizat neașteptat de repede, se merge pe varianta că au fost folosiți boți – aplicații care execută comenzi automate – ca să cumpere cât mai multe bilete.
„Nicio persoană pe care o cunosc din Mumbai și din afara Mumbaiului – am primit așa de multe apeluri de la prieteni din Delhi – nimeni nu a reușit să ia bilete”, a povestit Amit Vyas, un avocat și partener al firmei de avocatură Vertices Partners, citează Digi24.ro.
Vyas a făcut plângere la poliție spunând că platforma online a vândut biletele unor profitori și altor site-uri care le revând pe piața neagră.
Fondatorul și directorul site-ului BookMyShow, Ashish Hemjarani, a fost chemat la poliție pentru audieri. Platforma online a anunțat pe X că nu are nicio legătură cu revânzarea biletelor pe alte site-uri și că au depus la rândul lor plângere la poliție.
Tranzacțiile de tip scalping „sunt strict condamnate și pedepsite prin lege în India”, a mai transmis vânzătorul online de bilete.
Arkatapa Basu, o jurnalistă de 26 de ani din Bengaluru, a spus că mai erau 130.000 de utilizatori înaintea ei la coadă pentru cumpărarea de bilete online.
Când a aflat că a fost adăugat un al treilea concert, Basu a intrat și pe acea listă unde a văzut că mai sunt 700.000 de persoane înaintea ei. „Atunci am decis să mă dau bătută”, a spus ea.
sursa foto: Facebook Coldplay (via annaleemedia)
Citește și: Boala incurabilă de care suferă Anca Țurcașiu, la 54 de ani
Citește și: Principele Nicolae plătește o pensie alimentară ridicolă pentru fiica lui “din flori”
Citeste si: Ce este ciocolata Dubai, care face furori și în România/ Rețetă