Un hotel este dispus să ramburseze contravaloarea unei nopți de cazare, dacă precipitațiile strică vacanța oaspeților.
InterContinental Singapore, un hotel de cinci stele a făcut acest anunț, dacă activitățile turiștilor vor fi afectate de ploaie. În această țară plouă în medie 171 de zile pe an. „Discutam cu un grup de prieteni despre ce ar putea fi inovat în cazul călătoriilor de lux, iar unul dintre ei a glumit că capacitatea de a garanta vremea bună”, a declarat directorul general al hotelului, Andreas Kraemer. Există anumite condiții care trebuie îndeplinite pentru ca banii să fie restituiți turiștilor.
InterContinental hotel nu va oferi bani înapoi de fiecare dată când plouă.
Potrivit unui comunicat de presă al hotelului, rambursarea se va face atunci când „durata ploii depășește 120 de minute cumulative în orice interval de 4 ore, în timpul zilei”. Acest lucru este valabil doar în cazul persoanelor care se cazează în apartamentele junior, al căror preț începe de la 633 de dolari pe noapte și pentru suitele prezidențiale, de la 3.349 dolari pe noapte.

Banii se restituie sub formă de voucher, care trebuie cheltuit tot la InterContinental Singapore în decurs de o săptămână.
Suma pe care turiștii o primesc înapoi este echivalentul unei nopți de cazare. Asemenea oferte sunt o modalitate folosită de hotel pentru atragerea de noi clienți. În Bali, o unitate de cazare populară a interzis telefoanele și alte device-uri electronice la piscină drept o modalitate de a încuraja oaspeții să se deconecteze și să se relaxeze. Între timp, mai multe hoteluri și stațiuni din întreaga lume, inclusiv Park Hyatt New York, au creat camere speciale concepute pentru a permite un somn optim, fiind dotate cu aparate care produc zgomot alb, pături și ceaiuri speciale pentru somn.
Citiți și
Noua Cinematografie Italiană vine la București