Grupul hotelier de lux Hyatt își face intrarea în România și vrea să dezvolte primul hotel la București. Proiectul este anticipat să devină emblema brandului în România.
Hyatt intenționează să reproducă modelul de succes din Bulgaria, care reprezintă cea mai mare piață din Europa de Est a Hyatt până în prezent.
„România este o piață foarte atractivă, pe care Hyatt încă nu a reușit să o exploreze. Oportunitățile pentru dezvoltarea unor hoteluri de mari dimensiuni în centrul Bucureștiului sunt rare și, în general, se bazează pe modele de franciză. Obiectivul nostru este să dezvoltăm un hotel full-service, de nivel upper class, sub managementul nostru direct, care să devină emblema brandului în țară. Această abordare ne va permite să ne conectam la piața locală, să dezvoltăm infrastructura și să valorificăm talentele locale. Suntem ferm convinși că această strategie reprezintă cheia succesului pe termen lung. Intenționăm să construim parteneriate cu businessuri locale puternice, așa cum am făcut în Bulgaria, care este cea mai importantă piață din Europa de Est a grupului. Ne propunem să replicăm acest model de succes și în România”, a declarat Takuya Aoyama, VP development în cadrul Hyatt.
Portofoliul regional al companiei cuprinde 13 proprietăți exclusiviste situate în Bulgaria, Muntenegru, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Serbia și Ucraina, oferind în total peste 3.395 de camere. Alte 6 proiecte hoteliere sunt planificate în regiune în următorii 3 ani, în țări precum Bulgaria, Estonia, Serbia, Albania și Croația, iar România este următoarea destinație.
Bulgaria este în prezent cea mai mare piață a grupului Hyatt din Europa de Est, cu 6 hoteluri operaționale și un al 7-lea în dezvoltare, programat să își primească oaspeții începând cu anul 2024. Hyatt și-a făcut intrarea pe piața bulgară odată cu deschiderea Hyatt Regency Sofia în 2020, iar în doar 3 ani a devenit lider de piață, pozitionând Bulgaria ca o piață de bază în regiune.
În regiunea EMEA, Hyatt operează în prezent peste 200 hoteluri, oferind un total de 46.000 de camere, având peste 18.000 de angajați, dintre care 7.000 în Europa. Portofoliul său diversificat include 18 branduri unice, dintre care Hyatt Regency este cel mai reprezentat, cu 47 de hoteluri, ceea ce reprezintă aproximativ 23% din total.