back to top
spot_img



Gică Contra postește: “Parizerul lui Piedone contra parizerului lui Dan Șucu” 

Vedeta politică incontestabilă a săptămânii trecute nu a fost nici doctorul de oase Cătălin Cârstoiu care încearcă să pună gips avalanșei de golănie electorale marca Piedone, nici penibilul Drulă de la USR, care bagă capul printre uluciile politice și nu poate să-l mai scoată. Vedeta incontestabilă a săptămânii a fost parizerul, care s-a aflat că agent electoral și alături de Dan Șucu și alături de Piedone.

Doi milionari în euro au mâncat electoral parizer cu pâine

Atât actualul primar al sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, cât și deținătorul lanțului Mobexpert, Dan Șucu, își îndeasă sub salteaua băncilor câteva milioane, dacă nu chiar 10 de milioane de euro în cazul lui Șucu. Ce-i leagă acum pe cei doi cu frânghia electorală este parizerul. Fostul primar al Sectorului 4, actualul primar al Sectorului 5 și locatar vremelnic la centrul de recuperare Rahova, s-a apucat să strângă semnături pentru candidatura sa la Primăria generală, la o măsuță într-un părculeț uitat de lume al Sectorului 5. Înconjurat de borduriști cu veste portocalii și de cetățeni, care se zgâiau la el ca pisica la televizor, Piedone s-a dat popular mâncând parizer pe ziar. Gestul, luat la puricat în metalimbaj (Vasile, metalimbajul este ceea ce vede mă-ta dincolo de cuvinte) și înmuiat în acidul comunicării nonverbale gestul, ce pare orchestrat, cu inteligență de borduriști, de către trustul de televiziuni  ce ține cârca primarului , este unul de porc. Să stai cu colecția de mașini de sute de mii de euro cu afaceri dubioase în familie și să mănânci parizer ca gherțoii pe marginea drumului  fără șervețele, fără un minimum de igienă și fără un minimum de confort, e semn de disperare maximă și denotă o dorință acerbă de identificare cu vulgul și vulgaritatea votantă. De fapt, toată strategia lui Piedone se bazează pe identificarea unui public țintă sărac și cu banii și cu mintea ușor de dus de nas cu texte din mahala Zăbrăuți, dar mai ales grabnic votant prin coclaurii electorali. Campania electorală a lui Piedone miroase ca o baltă stătută, prin care nu circulă nici idei, nici proiecte și în care broaștele vorbelor mari, dar sterpe, depun icre cu frecvența cu care mănâncă Piedone parizer.

Dan Șucu fraternizează cu rapidiștii pentru a-și mai spăla din imagine

La celălalt capăt al cârnatului e Dan Șucu, deținătorul unei rețele de magazine de mobilă, la care intri ca la muzeu, că de cumpărat, cumperi mai rar, a fraternizat cu suporterii într-un ostentativ gest populist, care tradus în limbajul nonverbal, nu e nici iubire de fanatici rapidiști, nici înțelegere față de fenomenul sportiv, ci numai o foame fără limite de popularitate. Dacă ar fi fost sprijinit de gardul PR-ului profesionist, patronul Rapidului ar fi fost sfătuit să investească în imagine, comandând la o firmă de catering sendvișuri ambalate pentru toți cei din autocare. Efortul financiar nu ar fi fost prea mare, iar câștigul de imagine ar fi fost mult mai substanțial decât cel generat de gherțoiala de a mânca pe hârtie de ambalat pusă pe capota unei mașini  parizer cu pâine, brânză și chiftele. Analizând în oglindă cele două gesturi, tragem de șireturi concluzia că echipele de comunicare din spatele celor doi nu sunt capabile să genereze un mesaj coerent și de impact. Cele două gesturi ostentativ populiste și preluate pe post de trufandale de toate televiziunile, care au comentat și pe bună dreptate, ușor scârbite știrile, arată o incapacitate cronică de mulare pe asfaltul realității. Dacă în cazul fanilor Rapidului, gestul lui Șucu nu are consecințe, în cazul lui Piedone, gestul trage un semnal de alarmă major privind credibilitatea. Sfatul meu către cei pe care îi gâdilă la lingurică să pună ștampila pe agramatul primar, îi rog să se gândească de 10 ori înainte să îl voteze, pentru că spune un vechi proverb mongol “Cum faci un lucru, le faci pe toate” și cum și-a organizat campania electorală va organiza și activitatea Primăriei Capitalei. Multă gargară,  planuri de dezvoltare, urmă zero și fapte așișderea. 

Astăzi, Gică Contra vă urează să aveți avioane din hârtie igienică și motocoase nucleare.

CITIȚI ȘI: Gică contra e înfuriat: A apărut escrocheria cu popa vopsit (oficiuldestiri.ro)

author avatar
Mircea N Stoian

Lasă un răspuns

ARTICOLE SIMILARE

Cele mai populare