Comisia Europeană condusă de Ursula von der Leyen mai trage un cap în gură Europei. Vrea, nici mai mult, nici mai puțin, decât casarea mașinilor înainte de devreme. Măsura a ajuns în Parlamentul European ca for de decizie final și a generat câteva tone de scuipați verbali adresați celor care au gândit ei să propună o astfel de năzbâtie.
Ursula von de Leyen e piaza rea a Europei
Numită în funcție și nu aleasă, pe data de 1 decembrie 2019 după ce a pus țările Uniunii Europene să cumpere milioane de vaccinuri anti-covid, din care mai mult de jumătate sau expirat și au trebuit distruse, doar pentru a băga în buzunarul celor de la Pfizer și Moderna miliarde de euro, Ursula von de Leyen calcă din nou în străchini. Comisia Europeană a propus Parlamentului casarea, înainte de vreme a automobilelor care, zic ei, nu mai pot fi reparate. Golănia este cusută cu ață albă. Astfel, se interzice schimbarea cutiilor de viteze, a motorului, sau a șasiului, dacă acestea sunt defecte. Mașinile care au scurgeri de combustibil, lichid de frână, sau ulei nu vor trebui reparate ci casate direct. Această măsură imbecilă nu numai că provoacă haos în industria auto, dar pune pe butuci o înfloritoare industrie a pieselor de schimb. În cazul în care ți se va interzice să schimbi o garnitură uzată sau o piesă care costă câțiva euro și va trebui să casezi mașina doar pentru că ți s-a spart un furtunaș de la conducta de frână, consecințele pot fi de neimaginat. Dacă legea va intra în vigoare, vom asista la o bulversare totală în industria auto. Cretinismul Comisiei Europene nu are limite. Ce faci dacă ți se rupe, sparge sau curge un furtun în perioada în care ești în garanție? Îți schimbă toată mașina sau îți schimbă furtunașul? Propunerea va genera mormane de mașini ce încă putea fi folosite, stimulând artificial o piață în cădere. Și mărind exponențial cantitatea de deșeuri metalice și de plastic.
Toată această mascaradă inutilă este generată de dorința șefei Comisiei Europene de a-și respecta cuvântul dat, cum că ea, prin măsurile pe care le va lua, va reuși să scadă amprenta de carbon, amprentă de carbon care este la rândul ei o mare mistificare. Ursula von de Leyen nu a făcut, de când a fost impusă de Germania la șefia Comisiei Europene decât să dea cu bățul prin băltoace să creeze zâzanie, haos și ură. Practic a distrus ce mai rămăsese din imagine pozitivă a Uniunii.
Propunerea Comisiei Europene nu poate fi aplicată
Ca și în cazul unei alte propuneri, la fel de tâmpite, potrivit căreia motoarele cu combustie internă vor fi interzise începând cu anul 2034, casarea mașinilor, practic după ieșirea lor din garanție, adică după patru cinci ani este o tentativă mascată de sărăcire forțată a europenilor, nu numai românilor, de limitare a capacității lor de mobilitate având ca țel final reducerea consumului de carburanți și implicit a amprentei de carbon. Pentru că pârghiile economiei de piață nu permit luarea de măsuri drastice și limitarea consumului de carburant și implicit a amprentei de carbon, s-a luat măsura introducerii unor legi aberante, în baza cărora verbul „a interzice” devine suveran. Dacă la aceasta mai adăugăm și tentativa de a impozita arderea combustibililor fosili și a lemnului, limitarea creșterilor de vaci, oi și alte animale care prin natura lor generează dioxid de carbon, avem un tablou complet al incalculabilei tâmpenii care bântuie edemic Comisia Europeană.
Propunerea Comisiei Europene nu poate fi aplicată din motive extrem de simple. Ar distruge iremediabil industria orizontală de piese de schimb auto, ar duce la suprimarea a zeci de mii de locuri de muncă, la creșterea a șomajului, cu consecințe sociale majore, materializate în violență, intoleranță și vandalism. Astfel, Comisia Europeană generează direct instabilitate socială pentru a putea controla prin organismele de represiune o populație și așa îngenuncheată. Este mai mult decât necesar ca această pecingine continentală să nu mai acceadă la conducerea Comisiei Europei. Și ca să dovedim exact cât de tare o doare pe Ursula von de Leyen la ciorapi de poluarea Europei, vă vom spune că domnia sa se frăsuiește prin Bruxelles cu dihanie de Audi A8 blidat de 3,8 t 500 de cai putere și motor de vreo 6,800 cm³, care consumă cât vreo doua mașini mai mititele, adica 12 l/100 km. De mers merge și 50 km cu avionul privat care lasa in atmosferă 2 tone de bioxid de carbon pe oră. Cel mai bine ar fi să nu mai fie votată atunci când va fi cazul. Dar, parcă văd că niște sefi de state milogi și umili o vor vota ca sefa Comisiei Europene, băgând încă cinci ani de chin în frigiderul cetățenilor europeni.
Cu speranța că doamna Ursula își va mânca pensia în liniște și va avea grijă să nu-i mai mănânce lupii poneii de acasă, Gică Contra vă urează să aveți liniște de plastic și motoare cu combustie externă.
CITIȚI ȘI: GICĂ CONTRA: „De ce trebuie reînființată Poliția economică”