Gabriela Cristea se plânge că a muncit degeaba de Paște pentru cozonacii comandați de fanii ei de pe rețelele de socializare. Cei care au comandat cozonacii pregătiți de ea au acuzat-o că le-a dat țeapă, însă Gabriela Cristea spune că problema este la curieri.
Gabriela Cristea și-a pus fanii în cap după ce cozonacii comandați de aceștia nu au ajuns pe masa lor de Paște. Clienții și-au exprimat nemulțumirea pentru neprimirea comenzilor, însă vedeta Antena Stars susține că ea nu are nici o vină.
Gabriela Cristea, explicații după ce cozonacii ei nu au ajuns pe masa de Paște a clienților
Mulți români au fost atrași de cozonacii artizanali produși de vedeta TV, dar, din păcate, produsele nu au ajuns la destinație, generând nemulțumiri și acuzații la adresa acesteia.
„Am avut o zi extrem de grea și agitată. Am muncit atât de mult în ultima vreme. Și eu, și oamenii care m-au ajutat. Am muncit de dimineața până seara în speranța în care toate comenzile vor ajunge la voi. Am omis un lucru. Am omis factorul uman. Astăzi am fost foarte supărată. În ciuda faptului că am reușit să facem toate comenzile pe care voi le-ați trimis, din păcate, unele dintre ele stau într-un depozit la curier.
Citeste si: Mihai Neșu, adevărul despre divorțul de soția sa, după 12 ani: „Oamenii au blamat-o foarte mult”
“Fiți siguri că nimeni nu a încercat să vă țepuiască”
Ceea ce pentru vor ar fi trebuit să fie un cozonac, care o să lipsească acum de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți, muncă aruncată la gunoi, precum și produse aruncate la gunoi. Pentru că toate produsele care nu vor ajunge în termen la voi, vor fi primite cu retur și evident vor fi aruncate. Fiți siguri că nimeni nu a încercat să vă țepuiască. Toate produsele care nu vor ajunge la voi, vor fi returnate către noi și voi vă veți primi banii înapoi.
E greu să vezi că tu muncești și îți duci lucrurile până la capăt și din păcate, fără vina ta, ba chiar în ciuda dorinței de a-ți onora angajamentele, se întâmplă lucruri care țin de factorul uman. Da, am avut probleme cu firmele de curierat. Problema este că noi avem produse care sunt în termen de valabilitate. Cu siguranță vor ajunge săptămâna viitoare la voi și sper ca atunci să gustați o fărâmă din bucuria cu care noi am muncit zilele acestea.
Citește și: Codrin Ștefănescu dezvăluie cum s-a vindecat de cancer de colon: „Stresul îți distruge imunitatea”
„Am muncit de la 5 și jumătate dimineața și până seara târziu în noapte”
Credeți-mă, chiar am muncit de la 5 și jumătate dimineața și până seara târziu în noapte. Din păcate, nici sărbătorile acestea legale nu ne-au fost prielnice, pentru că de 1 mai curieratul nu a funcționat, iar ieri a trebuit practic să trimitem toate comenzile. Probabil că sunteți câțiva dezamăgiți de faptul că nu ați primit coletele acum în prag de sărbătoare. Față de voi, chiar dacă nu este vina noastră, îmi cer mii de scuze”, a transmis Gabriela Cristea, prin intermediul unui videoclip publicat pe pagina sa personală de Facebook.