Bernie Ecclestone, fostul conducător al Formulei 1, i-a criticat pe noii patroni, grupul Libery Media, pentru investiţiile făcute în Statele Unite, potrivit DPA.
Marele Premiu de la Miami a dovedit clar că ”promotorii Formulei 1 sunt fixaţi pe piaţa americană. Prezentarea a fost mai mult similară cu o ceremonie a premiilor Oscar decât a unui eveniment sportiv major. Nu ştiu dacă să râd sau să plâng. A fost o glumă”, a declarat Ecclestone pentru Munchner Merkur.
Fostul patron al Formulei 1 acuză Liberty Media că ”face totul cu disperare pentru suporterii americani. Chiar dacă aduce riscul de a arde rădăcinile”.
Paradigma F1: Rețele de socializare și Netflix
Formula 1 programează în 2023 trei curse în Statele Unite, prima având deja loc la Miami (7 mai), în timp ce celelalte două sunt prevăzute în toamnă la Austin (20-22 octombrie) şi Las Vegas (16-18 noiembrie).
F1 a câştigat mii de fani noi, printre alte lucruri, şi datorită serialului popular ”Drive to Survive’‘, o creaţie Netflix, în timp ce noii patroni încearcă să menţină un interes sporit şi să facă să fie mai accesibile cursele prin intermediul reţelelor de socializare, care nu au avut niciun rol în era Ecclestone.