Palatul Parlamentului găzduiește în perioada 15-28 aprilie și 13-27 mai evenimentul “Heading for the Future”, o inițiativă pentru tineri marca AIESEC.
„Heading for the Future”, întâlniri cu angajatori și experți din diverse domenii precum marketing, management, business administration, IT și sales
Palatul Parlamentului a deschis porțile evenimentului “Heading for the Future”, pe 15 aprilie 2024, o inițiativă dedicată tinerilor, menită să-i inspire și să-i ghideze spre oportunități de dezvoltare personală și profesională într-o lume în continuă schimbare. Organizat de membrii AIESEC din București, evenimentul a reunit la deschiderea acestuia o comunitate vibrantă și dinamică de 80 tineri dornici să exploreze noi perspective și să își construiască viitorul, iar pe parcursul celor 4 săptămâni nu mai puțin de 200 de persoane cu aceleași valori.
Proiectul a oferit resurse educaționale și workshopuri pentru dezvoltarea soft și hard skills necesare pe piața muncii, în domenii precum marketing, management, business administration, IT și sales. De asemenea, a facilitat networking-ul între tinerii participanți și angajatori de pe piața muncii, precum și experți din diverse domenii. Workshopurile au acoperit o gamă variată de joburi pentru a sprijini tinerii în găsirea domeniului potrivit, fiind susținute de companii precum ING, Booking Holdings, Michelin, Sievo și Express VPN.
Workshopuri și resurse educaționale oferite tinerilor pentru dezvoltarea personală și profesională
În plus față de workshop-urile susținute de companiile partenere, „Heading for the Future” a găzduit și ateliere susținute de speakeri independenți, pe subiecte de actualitate. În prima parte a evenimentului, participanții au avut ocazia să fie prezenți la lecturi susținute de Emilia Zăinel (Behavi LAB), Emil Racec (Devmind.ro), Sandra Jitianu & Matei Stănculescu (Mental-Fitness) și Dragoș Smeu ( Mavericks – The Agency), iar în a doua parte i-am avut alături pe Cristian Rizea (alumn AIESEC București), Alexandru Marin (Ability Development) și Raluca Șteblea (Business Academy). Aceștia au abordat subiecte de actualitate, precum diverse părți ale digital marketingului, despre cariera în programare sau drept antreprenor, dar și soft skills necesare în carieră.
Participanții la „Heading for the Future” au avut parte de numeroase beneficii. Asociația a colaborat cu diverse companii pentru oferirea unor reduceri pentru anumite produse utile carierei unui student, precum Reedact, Telecom Academy sau Pixellab. Pentru a atrage studenții, s-au organizat și giveaway-uri pentru bilete la festivaluri precum Nostalgia și Hustle, dar și pentru evenimente locale, precum Color Run sau reduceri la locații de divertisment.
AIESEC București continuă să sprijine tinerii în definirea traiectoriei profesionale și crearea de conexiuni valoroase
Feedback-ul participanților la eveniment a fost extrem de pozitiv. Tinerii au apreciat în mod special calitatea informațiilor prezentate în cadrul workshopurilor și oportunitățile de networking oferite. Mulți au menționat că experiența i-a ajutat să își clarifice obiectivele profesionale și să obțină perspective valoroase din partea experților din diverse domenii.
În continuare „Heading for the Future”, marca AIESEC în București, reușește să creeze un mediu propice pentru învățare și dezvoltare, sprijinind tinerii să-și definească traiectoria profesională și să stabilească conexiuni valoroase cu profesioniști și potențiali angajatori.
CITIȚI ȘI: Bucharest Opera Festival celebrează Centenarul Puccini (oficiuldestiri.ro)