Dreamstime, cea mai mare comunitate de imagini stock din lume și unul dintre liderii mondiali din industria de fotografie stock, anunță lansarea versiunii site-ului în limba română începând cu 1 decembrie 2023.
„Varianta în limba română a site-ului va fi lansată chiar de ziua națională a României, ocazie cu care utilizatorii români vor avea parte de o promoție specială: 50% reducere la planurile de abonamente și pachete de credite. Promoția va fi activă timp de 24 de ore, în intervalul 00:00-23:59, ora României, pe 1 decembrie, în secțiunea dedicată”, precizează un comunicat de presă.
Până în prezent, Dreamstime.com activează în 12 limbi: engleză, franceză, poloneză, italiană, spaniolă, portugheză, olandeză, rusă, greacă, chineză, suedeză, germană și intenționează să adauge și alte limbi străine în viitorul apropiat.
„Traducerea unui site presupune un efort de timp și resurse imens. În paralel cu folosirea unui sistem automatizat, Dreamstime colaborează de mulți ani cu traducători nativi pentru a asigura calitatea și claritatea informației oferite în limbile materne ale utilizatorilor săi, transmite compania.
„Activăm de peste 20 de ani ca biblioteca de imagini comerciale si editoriale, iar una dintre preocupările noastre principale este să răspundem cât mai bine nevoilor clienților noștri. Dorim să atragem, astfel, mai mulți utilizatori și clienți noi și să îmbunătățim experiență celor existenți prin navigarea în limba cu care le este cel mai ușor să interacționeze. Suntem foarte bucuroși că am reușit să implementăm și varianta în limba română, care beneficiază de traduceri automate complete pentru cele câteva sute de milioane de fișiere pe care le reprezentăm, dar și de traduceri personalizate pentru tot conținutul static. Sperăm să acoperim astfel mai multe dintre exigențele publicului român, o audiență poliglotă, dar care folosește și limba nativă în căutările sale”, spune Șerban Enache, CEO Dreamstime.
Fondată în România acum mai bine de 20 de ani, Dreamstime reprezintă cea mai mare comunitate de fotografie comercială și editorială, cu peste 51 de milioane de utilizatori și peste 226 de milioane de imagini și clipuri video și audio. Imaginile Dreamstime pot fi folosite în numeroase scopuri precum materiale publicitare, social media, ilustrare de site-uri, prezentări, design interior, ilustrare de articole sau știri, transmite compania.