Întrebarea „De ce a dat Marcel Ciolacu în boala TikTok-ului?” se rotunjește frumușel ca o femeie gravidă în luna a șaptea. Marcel Ciolacu a descoperit apa caldă și faptul că mămăliga se face din mălai și încearcă acum să cucerească un teren pierdut în ultimii ani prin tot felul de giumbușlucuri pe rețeaua chinezească de tâmpire a omenirii.
Premierul României e din ce în ce mai cucerit de rețea

Dacă din punct de vedere al imaginii Marcel Ciolacu n-a avut mai niciodată ieșiri și derapaje necontrolate, cu excepția episodului cu covrigii mâncați împreună cu Olguța Vasilescu la Craiova, iată că morbul TikTokului i s-a innoculat în vene și Marcel Ciolacu s-a îmbolnăvit de tiktokăreală, încercând să rupă monotonia, nu cumpărând un pantof Gregorio Rizzo, cum spunea reclama aia imbecilă de prin anii ’90, ci măscărindu-se pe rețeaua chinezească ajunsă superstar în media.
Cei care se ocupă de imaginea lui Marcel Ciolacu ar trebui dați la reșapat intelectual
După 33 de ani de presă și vreo 20 de televiziune cred că am suficientă experiență să-mi dau seama cine se află în spatele scremutelor postări ale lui Marcel Ciolacu. Sunt niște consilieri de imagine, sfătuitori de taină, care îl bagă în arena cu lei în speranța că îi va trage de coadă și le va spune pis pis. Nu e deloc ce s-ar fi așteptat și dacă faptul că la imbecilitatea aia de postare în care Ciolacu stă cu nu știu ce tabletă pe frunte și vorbește de mămăligă, mititei și alte produse tradiționale românești, când treaba lui era să găsească soluții pentru redresarea situației economice dezastruoase în care ne aflăm, a făcut 81 000 de vizualizări, la data la care am intrat eu ultima oară, îmi arată că nu e curiozitatea poporului de a vedea preferințele culinare ale vătafului de guvern, ci mai mult o curiozitate morbidă, generatoare de hohote de râs homerice, dureri de burtă din același motiv și comentarii care ar face să roșească și o gogonea proaspăt culeasă.
TikTok este oglinda vie a ceea ce doresc românii să vadă
Încântat probabil de succesul pe care Călin Georgescu l-a avut pe rețeaua de mediatizare ce miroase a teniși chinezești, premierul României a ascultat de consilierii săi mai sus pomeniți reușind să devină mai penibil decât un moldovean în frac pe o plajă de nudiști din Franța. Rețeaua de socializare TikTok are proprii săi algoritmi și oricâte eforturi ai face, e foarte greu să intri în grațiile câtorva milioane de membri ai comunității TikTok. Dacă minți ca nesimțitul, sau ești la fel de banal ca o dudă într-un dud în miezul verii (și o spun din propria experiență mi-am făcut cont pe TikTok acum două luni și o postare a făcut 80 000, alta vreo 60 000 și cu Călin Georgescu 45 000, în schimb, o poză cu Anca Alexandrescu a făcut vreo 300 și tot așa.) Îmi este foarte clar că Marcel Ciolacu a intrat în fibrilație politică și încearcă cu orice preț să se cațere mai sus de locul trei în cazul în care va candida la viitoarele alegeri prezidențiale.
Sfatul meu este să retragă un șut în TikTok consilierilor de imagine ai domniei sale și să-i schimbe urgent cu niște oameni care chiar se pricep să facă postări de succes media. În acest moment PSD-ul este o mașină veche, cu motorul gripat, iar soluțiile de imagine găsite sunt de râsul veverițelor bete. Singura excepție o fac pozele la alegerile parlamentare, făcute de un profesionist și cu mesaj extrem de corect. În rest, ciobănisme de Vrancea și îngâmfări de tractorist plecat în weekend la un hotel de cinci stele la Năvodari. Vă zic și azi ca și ieri și ca și mâine Hakuna matata!