Producătorul auto Dacia a lansat o campania de testare pentru ultimul său model, SUV-ul Bigster. Doritorii se pot înscrie în reprezentanțele din România în intervalul 10-17 aprilie.
Modelul Bigster se remarcă prin designul său inovator și spațiul generos de la interior. SUV-ul a fost conceput pentru nevoile famiilor active care urmăresc să-și achiziționeze un autoturism de oraș, dar care să poate fi utilizat și în activități de off-road.
Dacia, campanie inedită pentru clienții săi
Dotările modrne și tehnologia avansată transformă Dacia Bigster într-un concurent redutabil pe segmentul lui. SUV-ul constructorului auto român vine cu o consolă principală dotată cu un ecran principal de 10 inch, bord digital și plafon panoramic.
Versiunea premium vine echipată cu sistem audio 3D Arkamys, iar pentru un consum eficient și confort sporit în utilizare Dacia a montat pe noul său SUV ultimele tehnologii în materie de electrificare. Doritorii care se înscriu la test-drive până la finalul acestei luni pot câștiga și premii. Printre care un weekend cu Dacia Bigster sau kituri promoționale.

Dacia Bigster, SUV-ul de ultimă generație al constructorului auto român
Campania face parte din strategia de promovare a constructorului auto, iar inițiativa încurajează testarea noilor modele și totodată oferă potențialilor clienților o experiență unică. Programările pentru test drive se pot face fie online, fie în reprezentanțele participante.
Constructorul auto de la Pitești se află în plină campanie de transformare. Prin noile modele lansate producătorul urmărește să cucerească noi segmente de piață. Comenzile pentru modelul Bigster au fost deschis în 9 ianuarie, SUV-ul fiind prezentat pentru prima data la Salonul Auto de la Paris din toamna trecută.

Premii și test-drive cu Bigster
SUV-ul vine la pachet și cu o serie de dotări noi pentru producătorul auto. Amintim plafonul panoramic sau haionul acționat electric. De asemenea, Bigster este dezvoltat în cadrul programului Leap 100 Renault. Un program care permite dezvoltarea unui autoturism în doar 100 de săptămâni, de la concept până la producția propriu-zisă, potrivit publicației Libertatea.