Dacia este prezentă în aceste zile la Salonul Auto de la Geneva, unul dintre cele mai importante evenimente ale anului pentru pasionații auto din întreaga lume. Producătorul român cu sediul la Mioveni a mers în Elveția cu trei premiere importante. Mai exact, la standul Dacia vor putea fi admirate noua generație Duster, noul Spring cu propulsie electrică și prototipul Sandrider.
Noul Duster va fi prezentat cu această ocazie în premieră publicului, el putând fi admirat de către pasionații auto prezenți în Geneva până în data de 3 martie. Duster este unul dintre cele mai apreciate modele din segmentul său de piață, fiind vândut în peste 2.2 milioane de exemplare în cei 14 ani de activitate.
A treia generație a SUV-ului Duster este construită având la bază platforma CMF-B și beneficiază de un design mult mai atrăgător și mai robust. Noile modele Duster au prețuri de pornire începând de la 18.800 de euro, ceea ce înseamnă că SUV-ul constructorului român rămâne modelul cu cel mai bun raport preț – calitate de pe piață.
Mai departe, la Geneva va putea fi admirat și noul model Dacia Spring cu propulsie electrică. Mașina ne este prezentată cu un design complet schimbat, modificări majore la acest capitol putând fi observate atât la interior, cât și la exterior. Dacia se mândrește cu faptul că Spring este singurul model electric din Europa cu o masă totală de sub o tonă. În plus, în ciuda dimensiunilor sale compacte, Spring vine la pachet cu cea mai mare capacitate de încărcare din segment.
Dacia prezintă la Geneva și prototipul Sandider
Salonul Auto de la Geneva se transformă cu această ocazie și în locul de prezentare al noului Sandider, prototip cu care Dacia va participa începând din 2025 la Raliul Dakar, una dintre cele mai importante și mai dificile competiții automobilistice din lume. De asemenea, Sandrider va ajunge tot din 2025 și în Campionatul Mondial de Rally-Raid.
Ieri, la standul Dacia de la Geneva a fost prezent și Sebastien Loeb, cel care va concura la volanul prototipului Sandrider în Raliul Dakar. Dacia Sandrider este echipat din punct de vedere tehnic cu o unitate V6 cu capacitate de 3.0 litri, capabilă să producă 359 de cai putere și un cuplu maxim de 539 Nm. Prototipul beneficiază de aportul unui sistem de tracțiune integrală, în timp ce cutia de viteze este una secvențială, cu șase rapoarte.
Circulația interzisă pe timpul nopții pentru aceste vehicule