Trending este noua funcție a rețelei sociale Threads și va fi vizibilă utilizatorilor în curând, a anunțat Mark Zuckerberg. După mai multe luni de teste, Meta lansează, în sfârşit lista celor mai populare subiecte, la fel cum o face şi X/Twitter de mulţi ani.
Dacă în timpul testelor secţiunea se intitula „Today’s Topics”, după lansarea oficială Meta a ales să meargă cu un titlu mai cunoscut utilizatorilor – Trending Now.
Noua secţiunea va apărea în pagina de căutare, chiar sub căsuţa de căutare a aplicaţiei. Prima listă afişată include subiecte precum Aaron Taylor Johnson, echinocţiul de primăvară, ziua de naştere a lui Bruce Willis, legea securităţii din Hong Kong şi avocata fostului preşedinte Donald Trump, Alina Habba.

Threads va afișa subiecte de interes pe regiuni
Pentru început, funcția va fi disponibilă doar în Statele Unite, motiv pentru care subiectele sunt raportate la acest spațiu. Este de aşteptat ca, pe măsură ce disponibilitatea va fi extinsă, aici să fie afişate subiecte de interes local pentru fiecare regiune.
Compania spune că foloseşte AI pentru a determina cele mai importante subiecte şi ia în calcul, printre altele, câţi oameni vorbesc despre un anumit subiect şi câte persoane interacţionează cu postările respective.
Threads are aportul moderatorilor
De asemenea, Meta promite că secţiunea are aportul moderatorilor săi, care se vor asigura că postările afişate aici respectă regulile de utilizare şi nu reprezintă conţinut înşelător ori duplicat.
„Astăzi deschidem Threads în mai multe țări din Europa. Bine ați venit tuturor”, a afirmat Zuckerberg la acel moment.
Ce este Threads de fapt
Pentru cine nu știe încă ce este Threads, aflați că această platformă a fost constituită de la bun început cu un scop clar: concurență pentru Twitter. Prin urmare, faptul că platforma controlată de Musk e un „amănunt” uitat, în cazul noii facilități anunțate, rămâne doar la stadiul de glumă.
În timp ce Threads a devenit popular rapid, în parte datorită faptului că a profitat de notorietatea Instagram și în parte datorită faptului că a profitat de haosul de la X (fostul Twitter) al lui Elon Musk, datele unor terți au sugerat că platforma Meta a avut dificultăți în a păstra utilizatorii după creșterea inițială.

Citiți și:
Exclusiv. Chef Eugen Pocian: „E nevoie de un vis, o alegere sau de un scop pentru care lupți”