Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Companiile aeriene nu au milă de clienții lor. ”Testăm toleranța consumatorilor”
Companiile aeriene nu au milă de clienții lor

Companiile aeriene nu au milă de clienții lor. ”Testăm toleranța consumatorilor”

De Răzvan Codorean Publicat 2024-02-22
Distribuie

Companiile aeriene nu au scrupule legate de clienții lor atunci când vine vorba despre profituri. Iar acest lucru este valabil, deopotrivă, în SUA şi Europa.

Contents
Companiile aeriene nu au scrupulePreţul unei călătorii cu avionul în America de Nord a crescut cu 30%, în timp ce în Europa a sporit cu 25%

Acest lucru a fost relevat de o anchetă realizată de Reuters în rândul investitorilor și directorilor din domeniu. Iar aceștia au declarat, la unison, că își propun să profite la maximum de boom-ul călătoriilor post-COVID. Iar cum costurile sunt mai ridicate, din pricina lipsei de avioane, vor încerca să îşi majoreze profiturile în acest an prin scumpirea biletelor de avion.

Companiile aeriene nu au scrupule

Lucrurile sunt simple. Introducerea de noi zboruri este cvasi-imposibilă din pricina întârzierilor la livrările de noi aeronave. Indiferent dacă vorbim despre cele produse de Airbus sau Boeing. Și-atunci trebuie găsită o cale de a compensa costurile ridicate la carburant, mâna de lucru sau mentenanță. Soluția: ţin preţurile la bilete la un nivel ridicat.

Această situaţie a dus venitul mediu per pasager, sau randamentele, la 6,2% anul trecut, al patrulea an consecutiv de creştere, potrivit datelor furnizate de Asociaţia Internaţională a Transportatorilor Aerieni (IATA). Randamentele ar urma să continue să crească şi în 2024, chiar dacă într-un ritm mai lent, de aproximativ 1,8%, prognozează IATA.

La vară, cea mai aglomerată perioadă a anului, randamentele companiilor aeriene europene ar urma să depăşească valorile de anul trecut, atingând un maximum de 8,5%, şi vor creşte şi mai mult în 2025 pe măsură ce va continua cererea de călătorii iar întârzierile în livrarea de noi avioane vor persista, potrivit analiştilor de la Bernstein. Conform acestora, cererea va fi mai mare cu 15-20% în această vară comparativ cu 2019, în timp ce capacităţile abia s-au mişcat.

Preţul unei călătorii cu avionul în America de Nord a crescut cu 30%, în timp ce în Europa a sporit cu 25%

Interviurile efectuate de Reuters cu mai mulţi analişti, directori şi investitori precum şi analiza datelor arată reziliența probată de companiile aeriene pe măsură ce îşi revin din pandemie, când avioanele au fost blocate la sol, graniţele au fost închise şi au contractat datorii în valoare de miliarde de euro pentru a rămâne pe linia de plutire. De asemenea, analizele arată importanţa acordată de consumatori călătoriilor şi experienţelor, după mai multe luni de restricţii în timpul pandemie, fenomen cunoscut sub numele de „revenge travel” (-călătorie din răzbunare-nr.).

Un exemplu este Wizz Air, companie unde randamentele ar urma să înregistreze în vara acestui an o creştere similară cu cea din 2023, chiar dacă capacităţile nu se vor modifica, spune directorul responsabil pentru Marea Britanie, Marion Geoffroy. „Dacă există o capacitate limitată, atunci politica de preţuri este în creştere”, a spus Marion Geoffroy, fără a oferi mai multe detalii cu privire la amploarea creşterii.

Datele furnizate de Airlines Reporting Corp (ARC) arată că numărul biletelor de avion vândute în luna ianuarie de agenţiile de turism din SUA au atins cel mai ridicat nivel din istorie pentru această lună, iar preţul mediu al unui bilet a crescut cu 3% în ritm anual. Aceasta în condiţiile în care începând din 2019 şi până în prezent preţul unei călătorii cu avionul în America de Nord a crescut cu 30%, în timp ce în Europa a crescut cu 25%, potrivit firmei ForwardKeys.

Similare

author avatar
Răzvan Codorean
See Full Bio

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Călin Georgescu: "Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet"
Călin Georgescu: “Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet”
George Simion, la un post TV din Franța: “Franța creștină va dispărea, sunteți fără Dumnezeu”/ Ce a spus despre Macron
Sebastian Stan, mesaj de susținere pentru Nicușor Dan: “Hai la vot!”
Andreea Marin se implică în campania electorală: “Credința umilită pentru un os de ros?”
Profesori de la SNSPA ar putea fi obligați să returneze bani primiți de la universitate la plata cu ora. Remus Pricopie susține că a găsit o eroare veche de ani de zile
Taguri:avioncălătoriicompanii aeriene
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
Lasa un comentariu
  • Pingback: Aeroporturile testează inteligența artificială

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Romulus și Remus – varianta de România

Romulus și Remus – varianta de România

Legenda întemeierii Romei se rescrie în campania electorală pentru turul secund al alegerilor prezidențiale din România. Romulus și Remus au fost înlocuiți…

Citeste mai mult
Și părerea ta contează

Sondaj

Va rezista coaliția condusă de PSD după alegerea unui nou Președinte al României?
VoteazaRezultate
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București? Simplu: pentru că e combinația perfectă între creier, carieră și… conținut viral!
Poate ajunge Ionel Ganea la închisoare după accidentul rutier, în urma căruia copilul său este în comă?
Nicușor Dan susține că banii dați pe borduri și panseluțe pot salva sistemul medical
Cu cine votează David Popovici dintre George Simion și Nicușor Dan: “Politica ne privește pe noi toți”
Nicușor Dan, despre numirea magistraților la CCR: Judecătorul propus la CCR să fie judecător de carieră
UE refuză un acord tarifar similar cu cel între Marea Britanie și SUA: „Pare să implice concesii politice”
La ASE nu înveți doar economie. Înveți să te promovezi, să gândești liber și… să faci TikTok-uri care prind
Horoscop zilnic, 16 mai 2025: Gemeni, ai multă energie
AEP clarifică procedura de vot: secții de votare și acte necesare
Ce secrete ascund Nicușor Dan și George Simion. Un profiler celebru a analizat comportamentul celor doi prezidențiabili
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro