Sezamo, supermarketul online, și-a extins portofoliul de produse, după un an de activitate pe piața din România. Oferă un sortiment de peste 14.000 de articole, cu o creștere semnificativă de 5.000 de produse față de momentul lansării.
În plus, în fiecare lună, li se alătură ca parteneri aproximativ douăzeci de furnizori noi, ceea ce consolidează diversitatea și disponibilitatea produselor din portofoliu.
De asemenea, numărul clienților Sezamo crește, cu aproximativ 1.000 de clienți noi, în fiecare săptămână. Este demn de menționat faptul că aproape 40% dintre clienții Sezamo folosesc serviciul Premium.
Curierii Sezamo au un rating pozitiv de 99,52%, dar și la nivel de comenzi există un rating pozitiv de 96,42%. La nivelul întregii companii, Sezamo are cel mai mare Net Promoter Score (NPS) din grupul Rohlik, și anume 83.
„Clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară…”
Gabriel Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo, a subliniat angajamentul companiei de a oferi clienților acces la hrană sănătoasă, în special de la producătorii locali, produse ecologice – la prețul produselor de masă din supermarket -, dar și branduri proprii de calitate, la prețuri avantajoase.
„Sezamo a venit pe piața din România cu o misiune clară: să schimbe atât felul în care oamenii fac cumpărături, cât și pe cel în care consumă alimente. Pe lângă timp liber câștigat și bani economisiți, clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară de la producători de top și au siguranța că datorită flotei noastre exclusiv electrice, își aduc contribuția la reducerea amprentei de carbon”, a declarat Gabriel Makki.
În România, Sezamo a adus șapte branduri proprii: produse lactate Miil, mezeluri Dacello, carne super premium marca Sutcha, produse tip băcănie Kitchin, hârtie Moddia, cafea Ubomi, dar și semințe și băuturi bazate pe plante Yutto.