Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > China și piața turistică: Cum se promovează România la ITB China
China și piața turistică: Cum se promovează România

China și piața turistică: Cum se promovează România la ITB China

De Roseti Roxana Publicat 2024-05-29
Distribuie

În aceste zile, țara noastră se promovează pe piața turistică, prezentându-și oferta la ITB China. Cum se promovează România în China, la cea mai importantă expoziţie comercială dedicată exclusiv profesioniştilor de profil. 

Contents
Piața turistică: O reală oportunitate pentru creşterea vizibilităţii Piața turistică: Consolidarea poziţiei ca destinaţiePiața turistică: Tendințele recentePiața turistică: Vasele de croazieră pot rămâne în anumite provincii din țară

„Participarea României la această ediţie a ITB China a fost propusă şi aprobată în cadrul Consiliului Consultativ al Turismului, organism care reuneşte reprezentanţi ai patronatelor şi asociaţiilor profesionale din turism. În continuare, precizăm că Shanghai are o importanţă deosebită pentru ţara noastră, aici fiind lansat, în urmă cu 14 ani, brandul turistic ‘Exploraţi grădina Carpaţilor’”, spune Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Evenimentul se desfăşoară la Shanghai, fiind o platformă ideală pentru expozanţi de a se conecta cu agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene din întreaga lume, precum şi cu alte entităţi care activează în acest sector, în scopul încheierii de parteneriate şi relaţii de afaceri.

Standul naţional, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, are o suprafaţă de 54 metri pătraţi, şi găzduieşte următorii parteneri: Holiday to Romania, World Synergy Travel, Global Transilvania Medical Health, Exact Tour, Primăria oraşului Borşa şi Organizaţia de Management al Destinaţiei Maramureş. Suplimentar, Consulatul General al României la Shanghai va organiza, într-un spaţiu special dedicat, o serie de degustări cu produse româneşti. Pe întreaga durată a manifestării expoziţionale, Gabriel Costin Furtună va susţine momente artistice, interpretând melodii autentice la nai.

Piața turistică: O reală oportunitate pentru creşterea vizibilităţii 

La deschiderea oficială a evenimentului, la standul naţional au fost prezenţi Horia-Dan Maxim, ambasadorul României în Republica Populară Chineză și Radu Fodoreanu, consulul general al României la Shanghai. De asemenea Andrei Panait, consilier economic în cadrul Biroului de Promovare Comercial-Economică Shanghai.

„Oficialii români au exprimat apreciere pentru participarea României la ITB China, considerând această acţiune o reală oportunitate pentru creşterea vizibilităţii destinaţiei noastre pe această piaţă importantă”, se precizează într-un comunicat.
Pentru a maximiza prezenţa României la ITB China, ministerul va organiza un eveniment special intitulat „Romania: The Gateway to Eastern Europe – Networking & Business Opportunities”. În cadrul acestuia, invitaţii vor putea descoperi informaţii detaliate despre oferta turistică a destinaţiei noastre. Adaptată publicului ţintă, şi, totodată, vor avea oportunitatea de a realiza schimburi de idei şi de know-how, cu scopul de a construi relaţii care pot duce la colaborări viitoare.

Referitor la specificul pieţei, se remarcă o creştere semnificativă a turimului chinezesc în ultimele decenii, milioane de călători alegând să îşi petreacă vacanţele în afara graniţelor ţării. În acest sens, Organizaţia Mondială a Turismului a prezentat perspective optimiste. Care previzionează faptul că aproximativ 100 de milioane de turişti chinezi sunt aşteptaţi să îşi petreacă vacanţele în străinătate până în 2025. În lumina tendinţelor recente, China este pe cale să atingă acest obiectiv mai devreme.

Piața turistică: Consolidarea poziţiei ca destinaţie

În clasamentul ţărilor emiţătoare de turişti pentru România, realizat pe baza statisticilor puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statistică, China a ocupat în 2019 – an de referinţă pentru turismul românesc, locul 18, cu un număr de 41.873 de vizitatori. Astfel, ţinând cont de potenţialul existent, prin participarea la ITB China se doreşte creşterea vizibilităţii ţării noastre, precum şi consolidarea poziţiei ca destinaţie turistică tot mai atractivă şi ofertantă pentru turiştii chinezi.

ITB China este parte a renumitei serii „Internationale Tourismus-Borse”, una din cele mai mari şi mai importante expoziţii de turism din lume. Evenimentul reprezintă, astfel, o platformă de succes, unde companiile din industria de profil, inclusiv agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene, operatori economici şi alte entităţi.

Care activează în acest sector se întâlnesc pentru a-şi promova produsele şi serviciile, precum şi pentru a dezvolta parteneriate şi relaţii de afaceri.

Piața turistică: România în China - Participare la ITB China
Piața turistică România în China Participare la ITB ChinaBorneo Talk

Piața turistică: Tendințele recente

„Referitor la specificul pieței, se remarcă o creștere semnificativă a turimului chinezesc în ultimele decenii, milioane de călători alegând să își petreacă vacanțele în afara granițelor țării. În acest sens, Organizația Mondială a Turismului a prezentat perspective optimiste, care previzionează faptul că aproximativ 100 de milioane de turiști chinezi sunt așteptați să își petreacă vacanțele în străinătate până în 2025. În lumina tendințelor recente, China este pe cale să atingă acest obiectiv mai devreme. În clasamentul țărilor emițătoare de turiști pentru România, realizat pe baza stastisticilor puse la dispoziție de Institutul Național de Statistică, China a ocupat în 2019 – an de referință pentru turismul românesc, locul 18, cu un număr de 41.873 de vizitatori.

Astfel, ținând cont de potențialul existent, prin participarea la ITB China se dorește creșterea vizibilității țării noastre, precum și consolidarea poziției ca destinație turistică tot mai atractivă și ofertantă pentru turiștii chinezi”, mai specifică, pe larg, Ministerul Turismului.

Pe de altă parte, lupta în ceea ce privește piața chineză turistică este acerbă. Pe plan intern, China permite turiștilor străini de pe vasele de croazieră să stea 15 zile în țară chiar dacă nu au viză. Vizitele sunt permise doar prin 13 porturi și în 15 regiuni. Noile reglementări au rolul de a încuraja dezvoltarea turismului.

Piața turistică: Vasele de croazieră pot rămâne în anumite provincii din țară

Călătorii străini care intră în China cu vasele de croazieră pot rămâne în anumite provincii din țară până la 15 zile fără viză, a anunțat guvernul chinez, potrivit CNBC. Nu numai România, și Serbia se bazează din ce în ce mai mult pe China. Recenta vizită de stat a președintelui chinez Xi Jinping în Serbia este văzută ca o confirmare a „prieteniei de fier” dintre cele două țări. China se bucură de o imagine bună în Serbia, ţară în care investeşte puternic. Serbia, o țară cu o populație de 6,6 milioane de locuitori, și Republica Populară Chineză, cu cei 1,412 miliarde de locuitori întrețin relații prietenești de mulți ani. Cooperarea lor cuprinde între altele proiecte de infrastructură.

Potrivit Deutsche Welle, „companiile chinezești construiesc proiectul de prestigiu al președintelui Aleksandar Vucic. În condițiile în care Belgradul va găzdui expoziția mondială EXPO 2027, Vucic a dispus construirea unui nou cartier al orașului. Costurile totale se ridică la 17 miliarde de euro”.

România se promovează pe piața chineză de călătorii
România se promovează pe piața chineză de călătoriiFacebook | Ministerul Economiei Antreprenoriatului și Turismului

Citiți și: Târguri de Turism pe alese pentru români: Oferte și preferințe

Similare

author avatar
Roseti Roxana Redactor
Redactor șef Documentare externă Rompres – actuala Agerpres, editor al Edițiilor de Colecție – Jurnalul Naționa editor al Jurnalului de Duminică – supliment al Jurnalului Național jurnalist online și print la Evenimentul Zilei senior editor la Revista CARIERE contributor la Elita României ș.a.
See Full Bio
LifeStyle Actualitate Business Opinii Politica
social network icon

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Călin Georgescu: "Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet"
Călin Georgescu: “Matematicienii de care se tot vorbește în ultima vreme au redus matematica la un calcul fără suflet”
George Simion, la un post TV din Franța: “Franța creștină va dispărea, sunteți fără Dumnezeu”/ Ce a spus despre Macron
Sebastian Stan, mesaj de susținere pentru Nicușor Dan: “Hai la vot!”
Andreea Marin se implică în campania electorală: “Credința umilită pentru un os de ros?”
Profesori de la SNSPA ar putea fi obligați să returneze bani primiți de la universitate la plata cu ora. Remus Pricopie susține că a găsit o eroare veche de ani de zile
Taguri:călătoriiChinaoferte turisticepiața turismuluivacanțe
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
1 Comentariu
  • Pingback: Locul în care turiștii sunt cronometrați la toaletă

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Romulus și Remus – varianta de România

Romulus și Remus – varianta de România

Legenda întemeierii Romei se rescrie în campania electorală pentru turul secund al alegerilor prezidențiale din România. Romulus și Remus au fost înlocuiți…

Citeste mai mult
Și părerea ta contează

Sondaj

Va rezista coaliția condusă de PSD după alegerea unui nou Președinte al României?
VoteazaRezultate
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București
De ce să alegi Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată (ETA) din ASE București? Simplu: pentru că e combinația perfectă între creier, carieră și… conținut viral!
Poate ajunge Ionel Ganea la închisoare după accidentul rutier, în urma căruia copilul său este în comă?
Nicușor Dan susține că banii dați pe borduri și panseluțe pot salva sistemul medical
Cu cine votează David Popovici dintre George Simion și Nicușor Dan: “Politica ne privește pe noi toți”
Nicușor Dan, despre numirea magistraților la CCR: Judecătorul propus la CCR să fie judecător de carieră
UE refuză un acord tarifar similar cu cel între Marea Britanie și SUA: „Pare să implice concesii politice”
La ASE nu înveți doar economie. Înveți să te promovezi, să gândești liber și… să faci TikTok-uri care prind
Horoscop zilnic, 16 mai 2025: Gemeni, ai multă energie
AEP clarifică procedura de vot: secții de votare și acte necesare
Ce secrete ascund Nicușor Dan și George Simion. Un profiler celebru a analizat comportamentul celor doi prezidențiabili
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro