Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Font ResizerAa
  • HOME
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Pamfletul zilei
  • SPECIAL
    • Analiză
    • Interviuri
    • Anchete
    • Reportaje
  • POLITICA
  • BUSINESS
  • LIFE
    • Horoscop
    • Entertainment & Showbiz
    • Cultură
    • Style
    • Health & Fitness
    • De gustibus
    • Casa și grădina
  • SPORT
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Alegeri 2025
    • Stiri despre Nicusor Dan
    • Stiri despre George Simion
Font ResizerAa
Oficiul de ȘtiriOficiul de Știri
Search
  • Breaking News
  • Pamfletul zilei
  • ACTUALITATE
    • Extern
    • Lumea de lângă noi
  • Special
    • Anchete
    • Reportaje
  • Alegeri 2025
  • Politică
  • Business
  • Life
  • Sport
  • OPINII
  • Gica Contra
  • Echipa
  • Telefon: 0799007711
  • Email: office@oficiuldestiri.ro
Follow US
Oficiul de Știri > ACTUALITATE > Cel mai nou trend în materie de turism. Cum au reacționat hotelurile și companiile aeriene
Cel mai nou trend în materie de turism la nivel global

Cel mai nou trend în materie de turism. Cum au reacționat hotelurile și companiile aeriene

De Redactia Publicat 2023-08-19
Distribuie

Companiile aeriene și marile lanțuri de hoteluri își modifică tot mai mult ofertele după ce au observat un nou trend în materie de turism. Mai exact, se caută din ce în ce mai mult experienţe.

Sectorul global al călătoriilor şi-a revenit din pandemie însă călătorii nu mai cheltuie la fel de mulţi bani pentru suveniruri. În schimb o fac pentru evenimente sportive sau bilete la concert în noi destinaţii. Companiile aeriene, hotelurile şi tour-operatorii încearcă să profite de acest trend. Și se concentrează dincolo de serviciile lor obişnuite pentru a aranja experienţe speciale în ideea de a câştiga noi clienţi.

În luna martie 2023, ultima pentru care există date oficiale, cheltuielile globale ale turiştilor pentru experienţe precum restaurante, parcuri de distracţii şi cluburi de noapte au fost cu 65% mai mari comparativ cu luna martie 2019. Cel puțin așa arată datele din raportul Travel Industry Trends 2023 publicat de Mastercard. În schimb, cheltuielile turiştilor pentru articole precum cosmetică, bijuterii şi electronice au crescut cu doar 12%.

„Oamenii iubesc experienţele”, a spus şi directorul general de la Airbnb, Brian Chesky la o întâlnire cu investitorii organizată la începutul lunii august. Pe platforma Airbnb, 95% din review-urile pentru experienţe au primit un rating de tip 5 stele, în timp ce doar 84% din gazde au primit acelaşi rating. „Asta înseamnă că, statistic, oamenilor le plac mai mult experienţele decât locuinţele”, a spus Brian Chesky.

Și alte companii au descoperit că veniturile din experienţe au crescut. Viator, platforma de experienţe a companiei de îndrumare a călătoriei Tripadvisor, a raportat o creştere de 59% a veniturilor în al doilea trimestru, până la 216 milioane de dolari. Platforma Viator a fost responsabilă pentru 44% din cifra de afaceri a companiei Tripadvisor în al doilea trimestru, în creştere faţă de 33% în urmă cu un an. „2023 se prefigurează a fi un nou an record pentru categoria noastră. Am depăşit rezervările de anul trecut şi cele de dinainte de pandemie”, a declarat un purtător de cuvânt de la Viator.

Aproximativ două treimi din călătoriile totale la nivel mondial sunt acum rezervate online însă doar 30% din lucrurile care pot fi făcute în timpul vacanţei sunt rezervate online, subliniază Dan Wasiolek, analist la Morningstar.

Hotelurile și companiile aeriene încearcă să profite

Operatorii de hoteluri şi companiile aeriene încearcă să profite şi ele de aceste oportunităţi. De exemplu, în luna iunie compania aeriană American Airlines a început să ofere membrilor programului său de loialitate posibilitatea de a câştiga mile şi puncte la achiziţiile lor de divertisment care sunt făcute via website-ul său. Compania susţine că a sesizat o creştere semnificativă a membrilor care utilizează website-ul său pentru a cumpăra bilete la evenimente.

Operatorul de hoteluri Marriott International a anunţat în luna februarie desemnarea primului său „chief customer officer” care va fi responsabil de conceperea şi execuţia strategiei globale a companiei pentru clienţi. „Ne-am prezentat experienţele pe care le putem oferi, care în opinia mea constau în a oferi oamenilor acces la ceea ce nu ar avea în plan sau ar organiza singuri”, spune noul ‘chief customer officer’, Peggy Roe.

Aceasta a dat drept exemplu o licitaţie pentru clienţii Marriott care vor să înveţe trucuri pe terenul de fotbal sau să îşi facă manichiura împreună cu o componentă a lotului naţional de fotbal feminin al SUA.

Rivalul Hyatt Hotels a lansat încă din luna noiembrie 2022 un program prin care a oferit peste 200 de experienţe precum căutarea de trufe în pădurile din Ungaria împreună cu experţi în vânătoare şi câinii lor special pregătiţi sau un masterclass la Veneţia pentru a învăţa să prepari un spritz cocktail. Între timp compania şi-a crescut ofertele cu aproximativ 25%.

Similare

author avatar
Redactia
See Full Bio

Loading RSS Feed

Puterea

Urmărește
Oficiul de Stiri

si pe Google News

ULTIMA ORA
Gheorghe Hagi şi Gheorghe Popescu au votat în Turcia: "România pe primul loc"
Gheorghe Hagi şi Gheorghe Popescu au votat în Turcia: “România pe primul loc” VIDEO
AUR reclamă nereguli în procesul electoral din Diaspora. Lista abaterilor semnalate la BEC şi AEP
Anamaria Gavrilă: (Fu)Gem, cu George Simion – Călin Georgescu președinte
Greșelile de curățenie care distrug casa – cum să le eviți
George Simion și Călin Georgescu, dați afară de polițiști din secția de vot: “Am votat împotriva inechităţilor şi umilinţelor” / FOTO VIDEO
Taguri:companii aerienehoteluriturism
Distribuie acest articol
Facebook Email Print
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pamfletul zilei

Anamaria Gavrilă: (Fu)Gem, cu George Simion – Călin Georgescu președinte

Anamaria Gavrilă: (Fu)Gem, cu George Simion – Călin Georgescu președinte

În cămara politicii de pe Dâmbovița s-a crăpat un borcan de mult zaharisit, iar un conținut toxic a început să se scurgă…

Citeste mai mult
Și părerea ta contează

Sondaj

Va rezista coaliția condusă de PSD după alegerea unui nou Președinte al României?
VoteazaRezultate
- Advertisement -
Ne gasesti si pe
Social Media
FacebookLike
YoutubeSubscribe
Citeste si:
Proteine, secretul unui stil de viață sănătos și activ
Proteine, secretul unui stil de viață sănătos și activ
Ce urmează după alegerile prezidențiale? Etapele constituționale după vot
Turul I vs. Turul II în alegerile prezidențiale din România: Ce contează cu adevărat și cum se pot răsturna rezultatele
Ce contează cel mai mult într-o campanie prezidențială? Temele care influențează decisiv alegătorii români/ Alegeri prezidențiale 2025 – turul II
FCSB, noua campioană a României a făcut spectacol în teren și pe străzile din București
Carmen Grebenișan, criticată dur pe internet: “Oribil. Ce bine că v-a surprins pe amândoi “sentimentul” de a nu va omorî copilul!”
Cristina Deleanu a fost incinerată. Marina Almășan: “Deja, la această oră, e un biet pumn de cenușă”
Irinel Columbeanu, tot mai rău! Serghei Mizil: “E confuz, nu mai are reacții”/ Nici fiica lui nu-l mai ajută cu bani
Alegeri prezidențiale 2025. Surpriza din Moldova. Scorul la vot în diaspora, după prima zi de vot: 72 la 28!
Cronica unor candidaturi penibile: Nicușor Dan și George Simion
Ad imageAd image
  • Termeni si conditii
  • Redactia
  • Despre
  • Cookies
  • Contact
© oficiuldestiri.ro