Compania Avon, lider global în industria frumuseții, a anunțat că le oferă antreprenorilor dornici de asociere posibilitatea a intra în programul său de franciză pe care l-a lansat recent la nivel național.
Compania, cu un model de business axat pe vânzarea directă, se află acum într-un proces de transformare și diversificare a canalelor de vânzări, cu magazine fizice și dezvoltarea prezenței online.
În 2024 ne concentrăm pe accelerarea experienței omnichannel (…). În completarea modelelor de vânzare directă sau online, pregătim noi experiențe care ne vor aduce și mai aproape de consumatoarele noastre, chiar începând cu primul trimestru al anului. La finalul anului trecut am lansat un model de franciză, prin care persoanele cu spirit antreprenorial care își doresc un business în industria de beauty își vor putea deschide propriul magazin Avon”, declara anterior anunțului, pentru Profit.ro, noul General Manager Avon pentru România și Republica Moldova, Roxana Popescu.
Avon în România: Apetitul pentru produsele de machiaj
Noul GM a remarcat, potrivit sursei menționate, două tendințe de consum specifice pieței din România, în comparație cu alte țări cu prezență Avon: apetitul pentru produsele de machiaj și o importanța recomandărilor creatorilor de conținut din mediul online.
Roxana Popescu a mai spus că, în prezent, consumatoarele produselor de beauty sunt din ce în ce mai educate, mai informate și mult mai exigente cu modul în care investesc banii, atât în cheltuieli de bază, cât și în mici răsfățuri, iar piața este efervescentă și jucătorii mari pun accent pe inovație și experiențe noi, astfel încât companiile de profil sunt obligate să rămână conectate, agile și mereu în mișcare.
Ce au de făcut cei interesați de franciză
România reprezintă una dintre principalele piețe pentru grupul Avon, din perspectiva performanțelor de business, cu vânzări de 68 milioane euro și 2,5 milioane de vânzări la nivelul anului 2022.
Magazinul operat în sistem franciză beneficiază de un portofoliu de produse dedicat exclusiv pentru mediul de retail, astfel încât să poată oferi clienților o gamă variată și adaptată la nevoile acestui segment. Acest lucru este întregit de promoții și campanii personalizate, create strategic pentru a atrage și fideliza clienții din cadrul francizei de retail.
Pe întreg parcursul parteneriatului, Avon oferă un suport complet în materie de asistență operațională și management, asigurandu-se că abilitățile antreprenoriale ale partenerului sunt completate și întărite de strategiile brandului. Acesta include accesul la procese și metode de management performante și automatizate, menite să faciliteze eficiența și să maximizeze potențialul de succes în cadrul francizei.
Cei interesați sunt invitați să completeze formuralul pe https://www.avon.ro/avon-retail-franciza și vor fi contactați în cel mai scurt timp.

Citiți și:
Inovație în România: Cosmetice cu pulbere de diamante, la expoziția Cosmobeauty